Jeeeeej!!! Maudy kan zitten..........................en krijgt een tand!!!!

ok, nog ff snel ook m'n verhaaltje delen voordat ik naar bed ga:

Mika heeft vannacht ongeveer een uur wakker gelegen; geen gehuil of gedrein... Nee, ik heb m'n ventje horen gieren van het lachen en lekker horen hummen (liedje zingen)... Zo schattig! Doordat hij rustig bleef kon ik wel lekker doorslapen, maar ik moest wel even grinniken toen ik hem hoorde! Je vraagt je toch af waar ie dan mee bezig is!

Enne, applaus voor Maudy en Tarik; zitten en staan zijn grote mijlpalen!!!

Hee, wat goed zeg! Leuk is dat he, als ze weer wat kunnen. Over een paar dagen kun je je al niet meer voorstellen dat ze niet kon zitten!

Sophie houdt ook hele monologen in haar baby-brabbeltaal, echt te grappig. Wat ik ook stiekem wel heel leuk vind, is dat ze naar vreemden helemaal niet zo vrolijk is. Als we in de stad lopen en er weer allerlei vreemden tegen haar beginnen te praten en lachen, kijkt ze superserieus en onderzoekend. "Nou, ze is wel serieus hoor" krijg ik dan ook vaak te horen. Maar tegen mij en mijn man lacht en kletst ze dan meteen wel veel, haha!

Groetjes!

Wat een geweldige verhalen allemaal!! haha erg leuk!

Celeno kan sindskort ook kusjes geven!! Dat wil zeggen als ik zeg kusje, hij met een open mond naar me toe komt haha zooooooo schattig!!
Verder is hij gek op muziek!! Maar dat kan wel kloppen met 2 ouders die dat ook zijn!
Hij danst en zingt haha dat wil zeggen, als de muziek aanstaat hij heen en weer zit te wiegen of keihard zit me te lalalala-en!! haha

xx

Hallo Allemaal,

Wat leuk zeg om jullie trotse verhalen te lezen...
Hier ook een trotse mama.
Nick is dan wel niet heel snel in zijn ontwikkeling....( is 8 maanden en rolt alleen nog maar van rug naar buik en weer terug.....als ie zin heeft.....anders gaat hij gewoon heeeel hard krijsen....whahaha....)
Hij is wel ontzettend goed in lachen en brabbelen...
Hier komen ook al een paar woordjes voorbij.....
Net als hierboven al genoemd: mamamama, papapapapa, teeeee, dadadada, babababa enz....
Echt zoooo schattig om te horen!!
Hopelijk gaat Nick ook snel zitten.....kunnen we wat langere stukjes gaan fietsen.
Nu doen we elke avond ( als het weer een beetje mee zit ) een klein stukje met de honden fiesten.
Maar goed alles op z'n tijd......en gewoon elk dingetje die hij weer kan lekker van genieten!!

Groetjes Mootje

oh ja, nog wat vergeten...
Nick kan ook dansen....Zoooooo schattig......
Zet ik een muziekje aan....begint hij met zijn hoofdje, romp en beetjes te schudden....en dat nog ritmisch ook.....whahahahahahahahaha......

Liefs Mootje

oooh wat gaat de tijd toch verschrikkelijk hard. Maar wat ben je als moeder toch weer lekker trots als je kindje weer een mijlpaal heeft doorstaan.

Rimke: heerlijk is het om je kleine ineens zo te zien. En dat kletsen en gieren van de lach is echt iets waardoor je totaal niet meer chacareinig ( of zoiets hahahahah) de dag door zou moeten. Maakt je dag echt helemaal super.
Ook hier een kleine meid die van het een op het ander moment ineens zelf gaat zitten. Kon wel al zitten als ik haar zelf zo neerzette en ze kon al zeker een maand kruipen.
Het gaat hier echt allemaal veel te snel. Nora is net 8 maanden en gaat nu zelf staan!!!!
En dan met die kont wiebelen als er muziek opstaat.
Ben in ieder geval erg blij voor je dat je je "geen" zorgen meer hoeft te maken wat Maudys ontwikkeling betreft. Gelukkig maar.

En alle andere mama's . Ooit bij de geboorte van mijn eerste zij een wijs man( vond hij zelf hahahahahah) Geniet ervan, want voor je het weet zijn ze alweer groot!!!!

Dikke kusss

Leuk zeg dat Maudy kan zitten! Wat kun je dan trots zijn hè.
Janneke zit misschien hoogstens 1 halve minuut.. ze wiebelt nog  best wel.
Alleen kletsen kan ze ook als de beste.. mamamama,  ta, en  als ze boekje in d'r hand heeft zit ze er echt tegen te kletsen en mij aan te kijken van: hoor je het wel..
Het is zo'n schatje.. altijd lachen, nooit huilen (klopt even af op de tafel..).
Ze is verder niet snel in dr ontwikkeling. Kruipt ook nog niet. Tja.. je doet er niks aan.
Ze zit lekker rustig bij me op schoot, dat is ook wat waard toch.. echt een schootkind dus.

Maarre, leuk om al die trotse verhalen te lezen.

Groetjes Marina

Wat een heerlijke verhalen toch!

Jacoline: lijkt me enorm grappig als je midden in de nacht wakker wordt van een gezellig kwebbelend jochie, tuurlijk, je slaapt liever door, maar dit is ook wel erg schattig!

Mootje: hihihihi, is ook een heethoofdje die Nick of niet?? Als het hem niet lukt lekker gaan krijsen, heerlijk hoor. Wat een leventje eigenlijk als baby niet? Jammer dat je je er zo weinig van herinnert als je eenmaal volwassen bent. Je gilt eens een keer en wordt weer goed gelegd, krijgt eten, gaat wandelen...........

Anoniememama: heerlijk, van die kwijl zoenen of niet??? Maudy doet haar mondje open als ik haar een zoen geef........ook fijn nu er tanden aan komen, nog meer kwijl!

Yeppie! Tijd niets van je gelezen meid, maar daar ben je dan toch! Hoe is het verder bij jullie??
Vlotte griet hoor, nu al staan! Jemig........ik zie het Maudy nog niet doen, maar zeg nooit nooit........

Marina: mijn motto blijft nog steeds, als maudy 18 is kan ze (hopelijk) lopen, staan, fietsen en dat soort dingen.
'Janneke maakt er gewoon niet zo'n haast mee.........prima, zo lang ze tevreden is zo......toch??

Nou, ik ga even verder met mijn werkzaamheden, hoewel, het is hier rustig. We zijn patientloos...........hopelijk zo nog even de ogen dichtdoen............

Terug
Bovenaan