Jeeej weer ongi na curretage!

A

Anoniem

Guest
De titel zget het al..
Ben gister ongestelt geworden, ik vind het best snel want het was gister precies vier weken geleden dat ik gecuretert ben.
Ik weet nog goed dat mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie op 10 Maart was, gister was het 10 Juni, dus precies 3 maanden tussen gezeten , is dat toeval of is dat moeder natuur??

Nou ja even afwachten hoe deze menstruatie verloopt en maar hopen dat ik snel weer zwanger mag raken!

Groetjes Denise

Hee, fijn voor je. Ik was 5 wkn na mijn curettage weer ongesteld. Nu al 6 1/2 week niet meer, want...ik ben weer zwanger, in de 2e ronde dus alweer!
Hopelijk zit het jou ook mee....

Heel veel succes!

Edith

Hey denise,

Wat kan je dan gelukkig zijn he? Ik maakte ook een vreugde sprongetje toen ik weer ongesteld werd na 5.5 week na curretage.. Weet je tenminste weer dat alles werkt.

Ik heb op 16mrt een miskraam gehad en werd gelijk dezelfde dag gecurreteerd.

Alleen helaas nog niet zwanger.. Op naar ronde 4

Liefs mirjam

Bedankt voor jullie reactie's!

Heb inderdaad ook een vreugdesprong gemaakt, je leest zoveel dat vrouwen na acht weken nog niet ongestelt zijn of dat heel de cyclus door de war is, dat is me bespaart!

Tja, ik hoop ook weer volgende maand zwanger te zijn maar ik heb het niet voor het zeggen kan aleen maar hopen!

X Denise

hai meiden,.

ook ik herken jullie verhaal.
ik werd ook na precies 4 weken weer ongi na mijn curretage afgelopen jan. ik was echt zo blij. gek eigenlijk maar gaf echt een fijn gevoel om te weten dat je lichaam alles weer op orde had.

ik ben nog niet zwanger maar dat is een bewuste keuze. moest dit echt even verwerken. inmiddels gaat het weer prima en hoop ik binnenkort ook weer zwanger te zijn.

liefs Christy

Het geeft inderdaad een fijn gevoel dat je lichaam alles weer op orde heeft, en zo snel!!
Bij mij speelt ook mee dat wij over twee weken op vakantie gaan naar Egypte en zag het al helemaal gebeuren dat ik daar leeg stroomde.. gelukkig niet dus! :)

Ben jij weer aan de pil gegaan dan?
Wij gaan er wel weer voor, hoop me weer snel bij de zwangeren te voegen!

Dnies,

ik ben niet meer aan de pil gegaan hoor. haha was net blij er vanaf te zijn. mijn miskraam en curretage zijn me flink tegengevallen omdat het pas bij 12 weken mis ging en ik heel erg slecht was voorbereid.

ik mocht van de arts de eerste 3 maand ook niet zwanger raken. was beter voor mijn lijf. en ik was er ook nog niet aan toe.

nu voel ik me weer goed en wil het ook weer graag. het is nu 5 maand geleden end e afgelopen 5 maand gaf ik er niet zoveel om.
vandaag is mijn NOD maar nog niets. ben voor het eerst sinds 5 maand ook weer zo zenuwachtig. voel echt de spanning weer van de maanden ervoor toen we zwanger wilden worden.
afwachten he. iets anders kun je niet doen.

fijne avond nog. liefs Christy

Ooohhh spannend Christy!!
Hou me op de hoogte!!
Ik duim... hihi!

Ik wist al bij 7 weken dat het niet goed zat, dus ja ik was dan stukke meer voorbereid als je bij 12 weken erachter komt, ik had een leeg ei, dus wel vruchtzakje maar niks erin.
Het werd bij 9 weken pas weggehaalt omdat de VK wou afwachten of er echt niks verstopt zat!
Nu ik heb gevoeld hoe zwanger zijn is, want ik voelde me op en top zwanger (verschijnselen zijn er wel, ook bij leeg ei) wilde ik er gelijkw eer voor gaan!
Nu komen er weer spannende tijden aan..

Nou fijne dag en ik duim voor je!

X Denise

Terug
Bovenaan