Jeeej weer ongi na curretage!

hai Denise,

wilde je even laten weten dat ik vanochtend positief heb getest.

ben dus weer zwanger. voel me deze keer echt anders. ben nu misselijk en onwijs gammel en vind het allemaal erg spannend.

ga maandag het ziekenhuis bellen want heb met hun de afspraak dat de eerste echo met 7 weken daar plaatsvind. nog afwachten dus.

ik wens jou ook veel succes en hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.

liefs Christy

Christy, gefeliciteerd meis!
Geweldig!!
Mag je al met zeven weken echo maken? Is dat omdat je een miskraam heb gehad?
Super! Hoop dat alles goed verloopt nu en probeer je niet teveel zorgen te maken!
We spreken elkaar wel bij het forum: ZWANGER!

Zodra ik ook weer zwanger ben, ben ik daar ook weer te vinden!

Xx Denise

ik heb de vorige keer nogal heftig op mijn hormonen gereageerd (ontzwangeren) waardoor ik de nacontrole van de curretage gewoon in het ziekenhuis had. normaal doen ze dit bij ond telefonisch.

ik was nogal emotioneel zeg maar en daarom heb ik met de geneacoloog de afspraak dat de eerste echo in het ziekenhuis plaatsvind met 7 weken.

ik ga ook heel hard voor jou duimen. ik schrijf eigenlijk mee met een ander topic dus ik ben hier regelmatig te vinden.

heel veel succes meid.
groetjes Christy

Ik heb ook nacontrole in Zhuis gehad, met name omdat ik pijn had bij mijn lies, toen is er dmv een echo een cyste ontdekt!
Daar doe ze verder niks aan tenzij ik er veel last van krijg mag ik terug komen en anders over een maand pas terug om te kijken of de cyste minder groot is.

De VK heeft tegen mij gezegd dat ik met een week of 8 de eerste echo mag komen maken dit omdat dit mijn tweede miskraam was.
Daar ben ik wel blij mee, het liefst heb ik elke week een echo!!

Nou, laat me even weten hoe de echo ging, ik houd het topic in de gaten!!

Liefs Denise

Terug
Bovenaan