Jeej! 2de kindje staat op de planning

MIjn dochter is nu bij 11mnd .
Ik heb ook nog steeds zo ontzettend last van mijn bekken.
het wil maar niet beter worden..
ik heb nu weer een verwijzing gekregen om naar de fysio te gaan..
Tijdens mijn zwangerschap heeft de fysio niet echt geholpen hoop dat het nu wel beter gaat worden...

Sterkte @jdrb2 en bibi85

Dames wat ontzettend leuk om te horen!! Ik wens jullie allemaal veel succes toe met zwanger worden!!

Zelf ben ik zo lang niet hier geweest dat ik mn profielnaam nog moest wijzigen: van mamavtwee naar mamavdrie!! Haha. Alles gaat hier prima, Brent is tien maanden en alweer een hele vent! Kruipen doet
Hij nog niet maar hij krijgt dan ook alles aangedragen vanzn zussen.. Daarentegen heeft hij al 8! tanden..zn prioriteit ligt bij eten en
borstvoeding en dat is m met zn ruim elf kilo ook wel aan te zien!!

Hier geen volgend kindje helaas..Ik zou best n vierde willen, al is dat met mn huidige werk ( ben een jaar geleden voor mezelf begonnen) en mn leeftijd wellicht niet zo verstandig. Maar mn man vindt het echt goed zo. En ik ook hoor, maar toch..blijft kriebelen!

Heel verhaal geworden, ik zal me weer s wat vaker melden hier!
Groetjes !
Mvdrie

Wat leuk allemaal!!! Ik hoop dat het snel lukt met zwanger worden!

Ik ben ook pas voor het eerst weer ongesteld geworden (na 9 mnd BV). Is heel normaal volgens mij.

Bij mij kriebelt het al wel een tijdje, mijn man wil iets langer wachten. Ik denk over ongeveer een half jaar gaan we weer wat proberen. Dan zit er 2-2,5 jaar tussen als het goed gaat. Altijd maar afwachten natuurlijk.

Hee dames,

Ik heb een tijdje niet op het forum gekeken, maar wat leuk dat een aantal van jullie al bezig zijn voor een tweede of over een tweede nadenken!!

Heel veel succes met zwanger worden!

Gr.

Terug
Bovenaan