jeej 3 jaar......

Hey meiden,

Ik dacht ik plaats maar weer is een update..

Vandaag is het precies 3 jaar geleden dat we in het ziekenhuis besloten om een kindje te krijgen..
3 jaar later nog steeds niks.

11 juni hebben wij een afspraak gehad in het ziekenhuis. Zoals de meeste misschien weten spuit mijn vriend hormonen om zijn zaadproductie op gang te brengen. Dit spuit hij vandaag 3 jaar.

Vanaf oktober 2011 is hij een ander hormoon erbij gaan spuiten wat alles zou moeten stimuleren om zaadcellen te maken.. en tot op vandaag zitten er nog steeds geen zaadcellen in.
Ze willen in het ziekenhuis alles uit deze behandeling halen. Hier staat 3 jaar voor. Dus volgens de arts moeten wij hiermee doorgaan tot oktober 2014...
ze leefde wel erg met ons mee... maar jeetje wat een klap in je gezicht.. alweer...

Zitten er in oktober 2014 geen zaadcellen in, hebben wij samen met het ziekenhuis besloten om dan aan een tese/ivf poging te beginnen. Wat de kans vergroot op een eigen kindje. Daarna zien we wel weer.
Het wordt dus een flinke lange tijd wachten.

Maar er zijn ook leukere dingen. Door het lange wachten hebben wij besloten om een hond bij onze twee katten te nemen,
en over een kleine 6 weken gaan we al trouwen!

Liefs,
Laura

Hai Laura,

Drie jaar is niet niks... Ik kan me voorstellen dat vandaag een dag is dat je er nog wat meer mee bezig bent dan anders. Jullie verhaal ken ik nog niet zo goed. Het lijkt me heftig om te horen dat het spuiten van hormonen tot nog toe niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Begrijp ik dat de artsen wel hoopvol zijn dat hier verandering in komt? Ik hoop enorm voor jullie dat het lange wachten binnenkort beloond zal worden.

Fijn dat je zulke leuke vooruitzichten hebt. Trouwen! Met alles erop en eraan? En een hond erbij is ook geweldig. Ook wel spannend lijkt me. Gaan jullie voor een pup of een wat oudere hond?

X
Melian

pfft meid, klote. Ik kan me voorstellen dat dat een klap is. Je hoopt toch dat al dat spuiten toch een keer iets gaat doen. Hoe is je vriend eronder? Redt hij het nog een beetje?

Wel spannend, trouwen, nieuw beestje erbij. Geniet ervan.

Enorm respect voor jullie. Het is niet niks zo.

Hoi Laura,

Wat een rotverhaal! Ik kan me voorstellen dat je je op zo'n dag nog vervelender voelt dan normaal. Maar ik vind het wel ontzettend knap van je partner dat hij zo doorzet, dat zou echt niet iedereen doen. En denk maar zo: oktober 2014 is nog best een tijdje weg en in de tussentijd kan het zeker zomaar ineens gebeuren! Heel veel liefs en heel veel sterkte toegewenst! xxx

Hoi Laura,

wat vervelend zeg! Je zou toch denken dat het spuiten resultaten zou moeten leveren. Jammer dat je nu nog 1,5 jaar moet wachten tot okt. 2014. Maar hopen dat er mogelijk eerder al positiever nieuws gemeld kan worden.

Hoe is je vriend er onder?

Wat leuk zeg! Nog maar 6 weken voor jullie huwelijk! Geniet van deze 6 weken!

Wat leuk een hond erbij. Wat voor ras?

Liefs en sterkte,
cu2heleen

Heftig hoor!
Bewonderenswaardig dat jullie al zo lang bezig zijn.
Knap dat je de positieve dingen blijft zien.
Hond is leuk! En net zo hard werken als een baby heb ik gemerkt ;)
Ook snachts je bed uit voor een poep en plas :)

Heel veel sterkte en veel geluk op jullie huwelijk!

Hoi hoi.

Ja het is allemaal niet niks. Maar we staan samen sterk en dat scheelt een hoop.

Mijn vriend heeft ook zijn baalmomenten. Wat super begrijpelijk is! En soms heeft ie inderdaad er helemaal genoeg van gehad.. maar het is een doorzetter, hij doet het voor een goed doel zegt ie dan :)

Jaa we hebben allebei super zin in de bruiloft, daarom pakken we ook lekker groot uit! :D

We nemen een Border Collie, een pup. Hij is nu 10 dagen oud en kunnen hem een paar dagen na de bruiloft ophalen. Daarna hebben we nog 2 weken vakantie.

Bedankt lieve meiden dat ik mijm verhaal nog steeds bij jullie kwijt kan.
Liefs! Xx

Wat een rotbericht Bosbesje. Moeilijk hoor, maar we geweldig wat jullie allemaal ondernemen en er toch van genieten. Een op-en-top bruiloft en een puppie. Dat geeft hopelijk wat afleiding.

Voor ons is het morgen het 2 jarig jubileum van proberen. Ook heel frustrerend, ons meisje is morgen jarig, hét moment toen ze 1 werd om er weer voor te gaan. En nu overschaduwt dit wel een beetje haar verjaardag.

Meis, veel sterkte en heel veel geluk met je bruiloft. Hopelijk een stralende zonnige dag.

Liefs Wenser

Terug
Bovenaan