jeej 3 jaar......

Lieverd,

Wat had ik gehoopt dat jullie tijd nu eindelijk was aangebroken, ik gun het jullie zo. Weet als geen ander hoe het is als het allemaal zo lang duurt maar sjee....zo lang, dat gun je geen enkel stel met een vurige kinderwens. Als ik me niet vergis was er een tijdje geleden toch wel enige vooruitgang is de zaadproduktie van je man? Voor jou maar ook zeker voor hem heel moeilijk. Diep respect voor jullie meis.

Leuk een hond. Geniet ook van dat lieve beestje. Ennn, trouwen? Fantastisch! Zal een dag worden om nooit te vergeten. Geniet van alle voorpret. Ik gun je een hele mooie en gelukkige toekomst en hou vol, ook al is dat soms heeeel moeilijk. Vind je echt heel dapper.

Liefs Lynn. (voorheen Lynn30)

Hey Lynn,

Wat leuk om van jou wat te horen :)
Hoe is het met jou en je boys?

Tsja, het is ook niet niks inderdaad, en ook niet voor mijn vriend. En ook naast dat we gaan trouwen en een hond nemen, is het iets wat gewoon dagelijks door je hoofd gaat.
Ja ze hebben vorig jaar april wel zaadcellen gevonden, daarna niet meer. Het waren ook geen goede zaadcellen.
pff hoop dat we niet lang meer hoeven te wachten.. het is een keer mooi geweest..

Liefs xx

Lieverd,

Het is zeker een keer mooi geweest meid. Het is soms zo oneerlijk. Mensen die geen kind of kinderen willen zijn vaak in no time zwanger (soort 'Oeps' effect) en stellen die dolgraag een kindje willen, die moeten er toch vaak lang of in jullie geval heel lang op wachten. Maar ik weet zeker dat jullie tijd gaat komen, dat kan niet anders. Gun het jullie zo!!!!

Met de boys alles goed, gisteren alweer 8 maanden en beide gezond en heel lief. Met mij niet zo, zit momenteel weer in de ziektewet, heb een hernia en kan bijna niet zelfstandig voor mijn jongens zorgen maar goed, werk hard aan mijn herstel. Had het me dus wel iets anders voorgesteld maar het is voor nu niet anders.

Wens je heel veel geluk lieverd, wens je het beste en hopelijk in de nabije toekomst een prachtig kindje voor jullie. Ook sterkte voor je man.

Liefs Lynn.

Tjeempie, drie jaar! En nu nog anderhalf jaar, wat lijkt me dat pittig! Goed te lezen dat jullie samen sterk zijn!

Trouwen en een bordercollie, geweldig! Allereerst alvast van harte met het voornemen en hopelijk wordt de dag nog mooier dan je had voorgesteld. En een bordercollie is een geweldige lieve hond die je echt ontzettend veel kunt leren. Echt een gezelligerd en hopelijk ook fijne afleiding ;-)

Heel veel succes en ik hoop dat jullie snel een wondertje is gegund.

@Lynn dank je wel meis, je bent echt een schat. Heel veel sterkte, jeetje wat een gedoe. Heel veel beterschap ook!! Liefss

@Femke1976 Ja het is echt doorbikkelen nu voor ons, wat kan het leven hard zijn.. pff. We hebben slechte en goede dagen hoor.
Daarom hebben we nu ook voor een hond gekozen. We zaten al langer met het idee, maar het lange wachten op een kindje heeft de doorslag gegeven.
Hebben we toch iets kleins wat we kunnen opvoeden en om van te houden. :D

Terug
Bovenaan