Jeej!! Zwanger!!

Hey,

In het kader van een nieuw onderwerp, en als tegenhanger van alle klachten: Een positief onderwerp.

(weet dat je moet klagen hoor, vind het heerlijk, maar er zijn ook zoveel voordelen!!!)

Ik geniet echt van de aandacht soms! Op mijn werk zijn er van die dagen dat iedereen er over wil praten. En op verjaardag blijven mensen ook vragen over/naar de baby en zwangerschap. Ben af en toe echt een middelpunt, en moet moeite doen om ook andere gespreksonderwerpen aan bod te laten komen!

En kan er echt super van genieten dat ik steeds die kleine in me voel. Dan sta ik voor de klas, en dan ineens... Heb af en toe de neiging om alleen maar met een grote grijns rond te lopen, omdat het zo bijzonder is...

En ik krijg de langste zomer"vakantie" ever!!

Ik kreeg gister een mail dat ik de blije doos mag ophalen :) Gratis kadootjes!!

Wie volgt met nog meer leuke dingen van zwanger zijn?

Liefs,

T

He meid, ik kan me alleen maar aansluiten bij je verhaal. behalve dat werk dan, bij mij is het niet zo.
Maar heb wel andere dingen........
De aandacht van mijn eigen moeder, je weet wel dat ouderwetse. Heerlijk. "kopje thee nath?"
Oh en iedereen die op visite komt, ze nemen steeds van die lieve schattige kadootjes mee. Ook heerlijk.

liefs

Hey meiden,

Het is ook HEEL LEUK om zwanger te zijn.

Iedere dag op het werk zijn er wel een paar die iets vragen, '' hoe gaat het'' en '' je hebt zeker wel last van de warmte'' of '' het wordt warm he, komende dagen, ik hoop dat je het goed doorkomt''. Maandag kreeg ik weer een leuk pakje, wit met de kleuren van de regenboog, omdat we niet weten wat het wordt, zo lief van een collega op een andere afdeling.

En mijn man doet een hele hoop in huis, wat hij anders niet zo doen!!!

Ik heb ook wel iedere dag een lachbui als nooit tevoren.

GEWELDIG ALLEMAAL!!!

ik hoop dat iedereen ook veel positieve kanten heeft.

Veel liefs
Marloes

ja je hebt helemaal gelijk!!!
ik vind die "extra" aandacht ook erg bijzonder.
maar ook dat mijn buik nu zo hard gaat groeien.
SHOWENNNNN
en dan iedereen die vraagt hoe hat gaat.....
ja naast ale kwaaltjes genieten we volop!

gisterenlag ik op de bank met mn buik bloot, mijn man naast me en de baby vloog echt van de ene kant naar de andere.
ook schopte hij ontzettend hard dat mijn buik echt ver omhoog kwam hahahahaha

Same here! Vooral omdat we een tweeling krijgen, lijkt de aandacht, interesse en medeleven ook dubbel zo veel =)
Op mijn werk, bij verjaardagen etc. Ik herken inderdaad dat ik ook echt moeite moet doen om het niet alleen maar over mezelf te hebben, maar ook andere onderwerpen aan te snijden. Meeste mensen vinden een zwangere vrouw sowieso bijzonder, laat staan als je een tweeling draagt. Dat vond ik zelf ook voordat het ons overkwam! Hierdoor zweef ik zelf soms een stukje boven de grond en kan ik niet wachten tot ze er zijn! Beide baby's zijn erg beweeglijk, heel gezellig en fijn. Mijn man doet ook veel meer thuis en iedereen wil helpen. Mijn ouders, schoonmoeder, zussen, vriendinnen, heerlijk!

En die bewegende buik is ook geweldig, ik zit dan met een big smile op de bank te kijken...

Helaas zie ik mijn buik nog niet heel hard bewegen aan de buitenkant, maar de reacties van iedereen om me heen zijn wel super leuk!!

Hebben jullie alleen ook "last" van mensen die ineens aan je buik gaan voelen?
Een vriendin had het ook met onbekenden, tot nu toe heb ik gelukkig alleen mensen die ik ken. Gisteren was de eerste keer dat ik het vervelend vond, een buurvrouw die ik niet goed ken, deed het....
Familie en vriend(inn)en vind ik op zich geen punt.

Liefs

Ja wat een goed topic! We zeuren wat af met elkaar maar het is allemaal natuurlijk gewoon enorm leuk. Ik vind de aandacht ook het leukst, je begint het goed te zien nu en mensen beginnen er spontaan over!

Verder is het keigezellig dat geschop en gerommel in je buik! En het dromen en fantaseren over wat er straks gaat komen...

En ik heb een werkster en ik sjouw zelf geen (zware) boodschappen meer, voilà!

Terug
Bovenaan