Jeej!! Zwanger!!

Hier ook een happy zwangerschap..:D

Ik werk 12 uur per dag en daarbij pas ik op 2 kindjes waarvan 1 kindje van 5 met een handicap die niet kan lopen(alleen met rolator).. dus die moet ik best wel eens tillen en soms zit ik er helemaal doorheen na zo'n dag en kan ik wel huilen maar zei net nog tegen mijn vriend dat ik nu zodra ik daar de deur uit loop en de kleine voel trappelen weer helemaal oppep..:D

En wat ik super bijzonder vind is..
Mijn vriend smeert 's avonds mijn buik in met Switsal mama buikzalf en geeft daarna een kus op mijn buik.. en sinds een paar dagen reageert de kleine door heel druk te gaan trappelen als mijn vriend een kus op mijn buik geeft... Zooooo leuk..:D egt genieten !!

Egt leuk om zo al jullie verhalen te lezen..:D:D

Geniet ervan meiden.. Vooral met dit mooie weer..:D

Ik ga morgen ook de blije doos ophalen en ben gek op die dingen :D. Alleen al het idee dat je niet weet wat er in zit.

Enne nog een voordeeltje: deze zomer dragen we een hele nieuwe kledingcollectie ;). Tenzij je natuurlijk wat van evt vorige zwangerschap hebt.

Enne, ook hebben we een excuus om eens het huishouden te laten liggen! Straks als het warm is zonder schuldgevoel heerlijk onder parasolletje met tijdschriftje en kan vol met drinken!

haha.. wordt helemaal vrolijk van al die reacties!!

Dat van die buik voelen heb ik pas 1 keer meegemaakt, van mijn schoonvader... dat ik ec ht zo dacht van huh...

Het is ook zo grappig om naar mijn man te kijken, hoe leuk hij het vind, ook naar anderen toe. En we zaten pas op een verjaardag, en toen zag ik hoe mijn schoonvader heel trots zat te vertellen over hoe hij opa werd :)

En dat in de tuin zitten straks!! :):):)
En shoppen inderdaad! Heb vorig weekend voor 200 euro nieuw kleren gekocht! Nou dat is veel voor mij, want meestal kocht ik hooguit voor 100 euro tegelijk, en dan vond ik het al veel...

Idd, heb een morgen vrij, en ga lekker shoppen zometeen... eventjes de Hema in, dar hadden ze leuke dingetjes hangen zag ik in de reclamefolder :D

Nog 7 weekjes, en dan heb ik verlof.... beentjes hoog of in badje, koud drankje erbij.... boekjes erbij en lekker genieten in de tuin...

Ook verheug ik me op alles eens superrelaxed schoonmaken :D... in het weekend gebeurt het nu meestal sneller dan ik eignlijk de tijd ervoor zou willen nemen... Maar dat gaat niet, omdat alle weekenden schijnbaar tegenwoordig volzitten met BBQ's, feestjes, shoppen.... we gaan de tuin opnieuw betegelen.... Dus das ook al 5 weken achter elkaar naar stenen kijken.....

OCH wat hebben we het toch zwaar he ;)
I LOVE IT

geniet van jullie weekend dames, en vooral van die kleine trappelende mini-mensjes

Liefs

Ik ben zo blij met mijn trotse man! Hele verhalen verteld hij tegen zijn kindjes! Iedere avond gaat hij even in de babykamer kijken...zo lief!

Verder vind ik het schoppen van de kindjes zo leuk! Het gevoel dat ze het 'doen' en dat je niet alleen bent maar (in mijn geval) met zn drieen!

Wat ik ook helemaal super vind is dat mijn vader zo blij is dat hij opa wordt! Dat had ik echt niet verwacht!

Soms vind ik het echt heel zwaar, maar deze dingen maken zwanger zijn echt heeeeel erg leuk!

HEERLIJK!!!!

Ik geniet iedere dag weer van het zwanger zijn.
Natuurlijk zijn er ook mindere dagen, maar die zijn zo weer vergeten als ik de kleine voel of in de etalage ruit kijk en dan in een keer iemand zie met een hele dikke buik!...en dan blijkt dat ik dat ben!

En dat van aan die buik komen/ het aanraken dat herken ik.
Het beginnen steeds meer mensen te doen, ja wat moet je zeggen, heey blijf eens van mijn buik af?

Geniet geniet....!

ik vind zwanger zijn ook heerlijk hoor naast de kwaaltjes...
de aandacht krijg ik niet echt, het is onze 4e en de familie vind het nogal gewoon...
daar baal ik dan wel van, maar ach wij vinden het zooo bijzonder..
mijn dochter van 4 is helemaal happy als dr zusje schopt en legt meteen dr hand op mijn buik..
als ze dan weer schopt komt er een hele grote glimlach op dr snoetje en vol trots verteld ze het meteen aan dr zusjes....

mijn mannetje is ook zooo lief, insmeren, buik kussen enz.. dat deed hij bij alle 3..
ook hoor ik vaak laat mij maar doen schat, blijf jij nu ff lekker zitten! hihi

wel vind ik al die blikken van mensen erg leuk, vooral als we met onze 3 dochters lopen en dan die dikke buik erbij!
zo zo hoor je wel eens. hihi..
we zijn nu beide 27 jaar en dan al een 4e kindje is blijkbaar wel vlot!
maar alleen maar lovende reacties met zo nu en dan een keer MOET ER NIET AAN DENKEN.. haha

gewoon genieten!!!!

liefs

hihihi.. ook ik sluit me helemaal aan bij iedereen:D Het is een en al genieten en heerlijk om zwanger te zijn! Als je alle leuke dingen op gaat sommen ben je de mindere zo vergeten ;)

Kan ook echt genieten van de aandacht en lekker buikje showen.. heerlijk genieten van het getrappel, geschop en gekriebel in mijn buik, lekker laten verwennen door manlief.... allemaal leuke dingetjes kopen voor de kleine... en het is allemaal zooo liefff :D

Terug
Bovenaan