Jeetje, ben jij ineens ook zo'n klungel en vergeet je echt alles?

A

Anoniem

Guest
Nou ja, ik dus echt wel.
Normaliter ben ik dat helemaal niet! Nu...........
Naast het feit dat ik echt veel dingen vergeet (en dus alles op moet schrijven) ben ik echt zeer onhandig!!!

Voorbeeld?

* Al 3 x slaatjes bij de kassa van de ah laten vallen, op de grond met dekseltjes eraf: slaatjeprut op de grond en lange rij achter je.........

* Tijdens kokkerellen, laat ik echt alles vallen, het is één groot slagveld om me heen!

* Struikeldestruikel

* Drinken op mijn toetsenbord laten vallen (op 't werk)

* Schepjes koffie naast het filter scheppen -> etc.etc.etc

.......ach, een ander heeft er in ieder geval wel lol om..! (mijn collega's & vriend bijvoorbeeld)

hoi..
zo was ik ook.........zelfs zo erg dat de tweede keer dat ik zwanger was we dit merkte door het vergeten van mij om mijn fiets op slot te zetten bij een drukke supermarkt!!!!
ik vergeet echt zelden wat....en klungel ook weinig,..
tot de zwangerschappen!!!
suiker in de koelkast........werkte in een ziekenhuis en gewoon vier keer terug moeten lopen omdat ik echt niet meer wist wat ik ging doen......
dingen laten vallen...enz....
dat was wel meteen na de bevalling over trouwens..
succes, patricia

Het is echt te erg inderdaad....
Ik was ook altijd heel erg 'piet precies' met alles en nu....
Ik laat alles vallen, maak de vreemdste spreekwoordelijke uitspraken, weet smiddags al niet meer wat ik smorgens gedaan heb, fiets niet op slot en hele nacht buiten laten staan, sleutels aan de buitenkant van de huisdeur laten zitten! Moet ik nog even doorgaan...?
Ik ben maar gestopt met autorijden want ik merk dat ik ook minder reactievermogen heb...
Fijn om te horen dat t voorbij is zodra de bevalling achter de rug is!
Succes allemaal met t gestuntel! hahaha1
L81 (35wkn)

op de fiets naar de supermarkt en lopend thuiskomen ... En pas na 3 uren erachter komen dat de fiets nog bij de supermarkt staat...

boodschappen gaan doen voor het avondeten en thuis komen met drop, tijdschriften over zwanger zijn.........maar geen avondeten........

Hahahaha,

Hier nog zo'n vergeetdoos!!!
Ach ja je kunt er maar beter om lachen toch!!!!

Liefs Sandy 16wk en 1dg

Wasverzachter kopen en het nergens meer kunnen vinden, totdat manlief in de koelkast komt en zich afvraagt wat die grote fles met blauw spul daar doet...
Naar 2 verschillende drogisten gaan omdat je er gewoon niet aan denkt dat ze bij de eerste drogist ook vast wel tandenborstels verkochten...
Suiker in het koffiefilter doen in plaats van koffie en het dan raar vinden dat de koffie is mislukt...
In de keuken staan en absoluut niet meer weten wat je daar ging doen...
Bij het boodschappen doen van alles meenemen behalve dat waar je voor ging...
Zo kan ik nog wel even doorgaan; en ook ik laat alles uit mijn handen vallen inderdaad...
Ach, ik moet er wel om lachen, het hoort er nu eenmaal bij en mijn man moet er ook steeds erg om lachen, vooral omdat ik voordat ik zwanger was nooit wat vergat en hem overal aan hielp denken; nu is het eerder andersom...

Terug
Bovenaan