Jeetje, ben jij ineens ook zo'n klungel en vergeet je echt alles?

waar ging deze discussie ook al weer over?
Vergeetachtige Jan, alias Patriesja 32+2    

hihihi ja ik heb ook ( zwangerschaps )dementie. He dat rijmt.
Ik ga op zoek naar mijn sleutels, die ik gewoon in mijn hand heb. Vergeet afspraken, maak dubbele afspraken   enzenz.
Tegenwoordig hangt mijn hele huis en werkplek vol met memoblaadjes om me overal aan te herinneren. Maar die dingen werken ook van geen meter meer. Kan geen memoblaadje meer zien.

Tja het is ons vergeven toch? We zijn zwanger dus.....

groetjes Juffie

Bij mij spoort het ook niet echt meer!
Als ik druk in gesprek ben met mn man
vraag ik hem na een minuutje al waar ons
gesprek ook al weer over ging!
Ik koop dingen en vindt ze niet meer terug!
Mijn mobiel is regelmatig spoorloos, en we
hebben geen thuisnr. Dus ik kan mn man ook
niet even bellen van laat mn mobiel overgaan!
Nee via msn moet iemand opsnorren die
online is en mn mobiel over wil laten gaan!
Ongelovelijk, ik was nooit dement!
Memoblaadjes zijn momenteel mn beste vriend

Groetjes
Hanna

22wk 4dg

Pfffoejj, gelukkig ben ik niet de enige dus......haha.
Ben trouwens afgelopen weekend weer eens gestruikeld op een schelpenpad, lekker hoor, m'n handen helemaal open.....zucht.

Ik stond op mijn werk altijd bekend als een pietje precies.... Volgens mij hebben mijn collega's het nog niet door, want ze blijven dingen aan me vragen. Bijvoorbeeld om aan een klas door te geven dat de docent die ze de volgende dag hebben weer beter is. De volgende dag zag ik het briefje aan het roosterbord nog hangen dat ze ziek was (vergeten weg te halen)  en zei tegen die collega:'Volgens mij heb je het straks erg rustig.' Zij:'Hoezo, het zou toch doorgegeven worden aan die klas dat ik wel les zou geven?' 'Ja, dat zou ik doen, maar dat ben ik vergeten...'
Ik denk dat ik het maar ga melden aan mijn collega's dat ze niet zulk soort dingen aan mij moeten vragen, want ik vergeet ze gewoon. Zelfs post-its werken niet meer.

Terugkomen van een afspraak en in je auto willen stappen......maar zo in gedachten verzonken dat je aan de PASAGIERSKANT INSTAPT!!!!!!!!!

Oeioeioei.....ik hoopte heeeeeeeeel hard dat niemand dat had gezien!!
Heb nog een heleboel kleine voorbeeldjes maar die ben ik nu weer vergeten...hahaha!

Doeiiii
Lotte

Ik was nog stoer in de ontkenning over echte zwangerschapskwaaltjes, maar ook ik moet er aan!

Ik vergeet de raarste en makkelijkste dingen terwijl ik toch behoorlijk georganiseerd ben, vergeet zelden tot nooit wat.

Nu kom ik soms op de makkelijkste woorden niet zoals een bossche bol. Ik zag dat hele ding voor me en was het aan het uitbeelden met m'n hand, maar ik kwam toch niet op het woord en m'n partner ook niet met mijn uitbeeldingen. En dit is maar 1 voorbeeldje.

Ik ben soms ook errug in me zelf gekeerd en doe ik dingen zoals een ijskastdeur tegen m'n voorhoofd openen. Met als resultaat een ei op m'n voorhoofd.  Kortom gewoon dingen doen die ik niet meer bewust doe, terwijl ik dat voorheen dus wel had.

Het is ook al een paar keer voorgekomen dat ik het gas gewoon aan laat staan na het koken. Terwijl ik dat voor m'n zwangerschap dus niet deed, want juist met gas ben ik heeeel voorzichtig.

Ik kon laatst het brood en het broodmes niet vinden: die lagen in de koelkast, terwijl de boter in het keukenkastje lag....

Zo lag laatst ook het houten plankje in de vaatwasser en het bijbehorende mes in de handafwas.

Mijn man had laatst verschillende sokken aan, omdat ik iets te snel de sokken bij elkaar had gezocht.

en ga zo nog maar even door.
dit was bij de eerste al, maar nu bij de tweede wordt het er niet beter op.

greet

Terug
Bovenaan