Jeetje, ben weer zwanger na vroeggeboorte!

Hoi Kitty,

Wat geweldig voor jullie! Van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer er maar van te genieten.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik heb het ook al gezegd op foumjunkies maar ... nogmaals van harte gefeliciteerd.

Heel speciaal dat dit na bijna een jaar na jullie eerste kindje weer zover is!!

Kitty, Ook van mij hier een felicitatie! Het is jou en je man van harte gegund!! Ik hoop dat je ondanks Danny vollop kunt genieten van je zwangerschap! Op naar de eerste echo!

Super meid!!

Meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap een mooier kado kun je niet krijgen ga er lekker van genieten.

Liefs Sharine

Gefeliciteerd meid! Idd een mooi kadootje en ook wel heel symbolisch juist in deze tijd.

Ik kan me voorstellen dat het een spannende tijd voor je is.
Ik wens je alle goeds en veel gezondheid toe!

Liefs, Twinkel3

Gefelciteerd!
Ik hoop voor jullie dat deze zwangerschap helemaal goed mag gaan!

Liefs Jacqy

Het leven kan idd weer heel mooi zijn, en hoewel jullie zoontje jullie eerste kindje blijft en nooit te vervangen is, geeft een nieuwe zwangerschap toch weer een wat zonnigere kijk op de toekomst.

Ninthe* had idd een openruggetje, wij hebben nu een dubbeltest gehad en die was goed, met die echo hebben ze ook goed het ruggetje nagelopen en tot nu toe waren er geen ernstige afwijkingen te zien, dus mochten we al een voorzichtig sprongetje maken...

Half december krijgen we weer een uitgebreide echo, dan ben ik 16 en halve week en dan zouden ze de afwijking die Ninthe* had zeker weten moeten zien als die aanwezig is.
Een hele spannende tijd, met dubbele gevoelens....maar oh wat is het prachtig als er nu een levensvatbaar kindje geboren wordt.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap nogmaals, en hoop dat je goed begeleid wordt door je gyn, of verloskundige....

Liefs Randy

hoi kitty

Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik hoop dat nu alles goed mag gaan voor jullie en zeker
rond de 20 a 25 weken.
Probeer tot die tijd er toch een beetje van te genieten.

Ik had een vroeggeboorte in mei van dit jaar (20 weken)
bij mij zijn vandaag de rode duivels weer gekomen helaas.

Ik hoop dat de tijd een beetje snel mag gaan voor jou en dat je
snel voor de eerste echo mag.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan