Jeetje hij weegt ......

Wat vervelend zeg als andere mensen zo reageren, heerlijk toch als je kindje zo goed groeit..(en op bv begrijp ik?)
Maar het ziet er wel raar uit zo'n groot kind in een reiswieg (maar dat komt vooral omdat die dingen zo verdomd klein zijn tegenwoordig)....ga ook maar eens opzoek naar het wandeldeel...ergens in de schuur geloof ik

groetjes Yvonne

Christian is met 6 maanden 8520 gram en 70 cm, dus een stukje lichter, maar ik krijg ook al commentaar, vooral van oudere mensen (die niet beseffen dat wij langer en groter worden en dus onze baby's ook).
"Vreters worden niet geboren, die worden gemaakt." zei mijn schoonoma toen ze onze (in haar ogen) enorme baby in de armen had.
Nou, bedankt! Alsof ik mijn kind zou 'vet mesten'! Hij krijgt gewoon netjes wat een heleboel kindjes krijgen!

Ach, hij groeit netjes op zijn eigen curve en is tevreden en gezond. Wat wil een mens nog meer?

Groetjes, Karin

PS hebben jullie ook zo'n last van rug en schouders door het tillen van dat gewicht? De laatste weken heb ik echt weer pijn en ik denk dat het weer overbelast is... Maar ja, wat moet ik dan?? Kindje niet uit ledikantje tillen?

hey
joey is ook zwaar hoor

9.250 en 72.5 cm lang hahaha maar niet dik ofzo dfaar loopt mijn oma altijd over te zeuren hij is gewoon groot

@ Karin: lekker in bed laten liggen tot hij groot genoeg is om er zelf uit te stappen....

Ik heb er zelfs al last van hoor. Hoewel Laura gisteren de oudste en de op 1 na kleinste of de kleinste was (Ruth, is Floor groter dan Laura of niet?) Maar ja, mijn rug is altijd al mijn zwakke plek geweest.

quote: yvonne1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2007 23:01:08'));

Wat vervelend zeg als andere mensen zo reageren, heerlijk toch als je kindje zo goed groeit..(en op bv begrijp ik?)
Maar het ziet er wel raar uit zo'n groot kind in een reiswieg (maar dat komt vooral omdat die dingen zo verdomd klein zijn tegenwoordig)....ga ook maar eens opzoek naar het wandeldeel...ergens in de schuur geloof ik

groetjes Yvonne

Nee hij krijgt flesvoeding forte voor hongerige baby s

de meeste vragen omdat ie zo groot is of ie borst krijgt

maar zie dus dat ik niet de enig e ben
gr marijke

Trouwens bij mijn oudste (die vooral erg lang was, wat het gewicht betreft viel wel mee) kreeg ik telkens te horen toen ze 9 maanden was, waarom dat kind nou nog niet kon lopen. Duuuh om dat ze toen 9 maanden was. Geen mens die me geloofde. Tja ik als moeder lieg daar natuurlijk over.

Miep

whahahaha jadey is met haar 4 mnd 7260 gr en 61,5 cm een klein bol propje hahaha nu is ze bijna 5 maanden en super goed aan de bijvoeding whahaha die krijgen een rolberoerte op het cb.

gr tammy

Terug
Bovenaan