Jeetje, wat worden ze slim...

Hallo,

wat leuk om te lezen wat alle kindjes toch al doen en zeggen. Tijn begint nu een beetje te kletsen, nadat hij druk is geweest met het leren lopen. Mama komt er nu gemeend uit en ook oma kan hij zeggen. Als je vraagt of hij papa zegt, en dat nog eens langzaam herhaalt zegt hij ma ma en er verschijnt een grote grijns op zijn gezicht! Alle dieren zijn wav en een klok is tik tak. Hij is verzot op lampen, of nou ja eigenlijk de schakelaars en wijst die dus ook aan en benoemt ze als lamb.
Als ik hem uit zijn bed haal en hij heeft zijn speen nog in wil hij altijd eerst zijn speentje in bed gooien. Als ik gelijk wegloop naar de commode dan protesteert hij. Als we naar buiten gaan of naar boven en ik zeg dat, dan gaat hij gelijk naar de deur van de gang en gaat daar staan wachten.
Als ik gel in zijn haar wil doen en al met de pot aan kom dan doet hij zijn hoofdje naar voren zo van kom maar op. Als hij dat nou ook eens met tanden poetsen deed..... zucht.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Elke dag komen er weer nieuwe dingen bij en zo blijven we trots op ons mannetje.

Groetjes Danielle, mv Tijn 26.09

Terug
Bovenaan