Jemig wat gebeurt er allemaal!!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik zit nu twee dagen voor mijn NOD en ben nog niet zo heel lang gestopt met de pil (maandje of twee) maar ik wordt overspoeld door 'rare dingen'. Heb veel meer last van mijn borsten, beetje raar gevoel in mijn buik, zit om het minste of geringste te janken en krijg overal pukkels. Wordt me nu pas bewust hoeveel 'rotzooi' er dus in de pil zit om dit soort sypmtonen te onderdrukken...... heel apart allemaal!! Maar hoop wel dat het minder wordt naarmate ik langer gestopt ben (of erger omdat het raak is natuurlijk HAHAHA)

Groetjes
CIBI

Hoi   Cibi..

Voor mij is dit de tweede ronde...
En in de eerste ronde dacht ik al : ik ben zwanger.
Maar helaas. het was niet zo
Ik voelde mij echt niet fijn in de eerste maand zonder pil.
Ken je nagaan wat de pil allemaal niet met je lichaam doet.
Je voelt je heel anders attans ik wel. Allemaal rare dingen voel je in je buik.
Ik werd na 30 ong en dat was ook wel heel raar ik vloeide als een rund wat ik normaal met de pil niet had.
En ik had heel erg pijn in mijn buik.
Maar goed dat is allemaal weer voor bij en we gaan weer lekker klussen mischien word het wat deze ronde.

Jij ook veel suces met klussen

groetjes din24

hoi Din,

Had je dit onwijze vloeien de eerste keer nadat je gestopt was, en was dat al ronde 1 voor je. Of heb je eerst 1 keer afgewacht, en ben je toen gaan tellen (laatste heb ik namelijk gedaan, eerst een tijdje met plastic geklust maar beviel niet zo, dus dat was snel over!)

Nou succes met klussen en wanneer is je volgende NOD??

gr. CIBI

hoi cibi.

Ik ben gaan telllen meteen nadat ik gestop ben met de pil.
Ik zal maar zeggen de laatste strip ingenomen en ongi geworden en daarna gaan tellen.
We hebben het niet met plastic geklust geen haar op ZIJN hoofd die daar aan denk.
Ik had het wel voor gesteld maar helaas.
Dat vloeien had ik dus eerste keer zonder pil. Dat duurde 4 dagen.
Ben jij ook al begonnen met foliumzuur intenemen.

groetjes

He din,

Ja foliumzuur ben ik wel meteen in gaan nemen toen ik gestopt ben. de eerste keer dat ik na de pil ongi werd was het wel iets meer maar niet overdreven veel meer (gelukkig maar ) en toen had ik deze klachten ook niet zo erg. heb nu het gevoel of zijn alle hormonen uit de pil uit mijn lichaam, en komen nu mijn 'echte' hormonen naar boven. Klinkt misschien een beetje stom maar misschien begrijp je wat ik bedoel?!?

Nou succes en ik wacht in spannend donderdag af, en zal voor je duimen!!

Groetje!

Hallo

Nou ik had dat dus ook de eerste keer dat ik weer ongesteld was! Ik dacht echt dat ik dood bloedde! Ik ben een jaar of 10 aan de il geweest en had nooit ergens last van. Maar toen! Ik werd 's morgens wakker en mijn hele bed was rood! En ik had buikpijn dat wil je niet weten!
Nu is mijn NOD as donderdag en ik hoop natuurlijk dat er niets komt! (zoals iedereen eigenlijk) Maar ik voel me neit echt anders, helaas, dus ik denk niet dat ik geluk heb deze maand! Maar toch, ik kan niet wachten....
De testen liggen in de badkamer en ik kan me bijna niet beheersen! Toch probeer ik om niet te gaan testen, want ik ben bang dat ik mezelf dan helemaal gek ga maken iedere maand!
Ik ben natuurlijk nog jong maar toch...

Goed, ik wens jullie allemaal sterkte!

Liefs, Faye
22, 2 de ronde, 1e kindje

He faye,

We hebben dezelfde NOD, spannend allemaal he!?

Ik  voor je en hou je me op de hoogte!!

Groetje

CIBI

Terug
Bovenaan