Jemig wat gebeurt er allemaal!!

he Saskia,

ok dan, nou ik ben nog maar net gestopt (2 maanden) dus mag echt nog niet zeuren hoor!! Heb trouwens altijd al wel last gehad van gevoelige borsten, dus da's niet zo vreemd voor mij (leuk is anders maar het went)

gr. Sybrig

quote: cibi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2005 17:02:33'));

he Saskia,

ok dan, nou ik ben nog maar net gestopt (2 maanden) dus mag echt nog niet zeuren hoor!! Heb trouwens altijd al wel last gehad van gevoelige borsten, dus da's niet zo vreemd voor mij (leuk is anders maar het went)

gr. CIBI

quote: cibi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2005 16:36:48'));

He bloempje,

Grappig ik had er dus nooit last van tijdens de pil en nu ik gestopt ben wel!! HAHA, zo zie je maar je kunt er echt geen pijl op trekken!

Succes met klussen!

groetjes

Hoi hoi!

Jij bent snel zeg!

Wat ik ook nog effies wilde zeggen, die huilbuien verdwenen na een tijdje wel hoor. GELUKKIG!

Trouwens balen zeg, dat jij nu juist hoofdpijn krijgt. Hoop voor je dat dat snel ophoudt.

Groetjes Bloempje

Met pil gestopt sinds november 2004

Ik had voordat ik met de pil begon altijd enorme last van buikpijn tijdens mijn ongi. Dat heb ik nu gelukkig niet meer. Maar nu heb ik dat dit andere euvel... Ach er valt allemaal we mee te leven hoor! Alleen de eerste keer dat ik het had dacht ik echt dat ik zwanger zou zijn! Nu weet ik dat dat dus niet het geval hoeft te zijn. Dus braaf wachten tot overtijd, er zit niets anders op.

Saskia

Hallo,

Ben in  januari  gestopt met de pil na 15 jaar, nergens last van (lichamelijk dan). Ook gestopt met roken
daar heb ik vreselijk veel last van gehad. Ik  had echt woedeaanvallen misschien wel de combinatie.

Veel succes hoor!!!

Hoi hoi

Gek genoeg heb ik sinds ik ben gstopt met de pil (na 9 jaar) veel meer zin in seks. Wel een fijn bijverschijnsel, want er was een tijd dat ik het echt deed voor mijn man. Is nu gelukkig over. Ook ik heb minder last van hoofdpijn.

Enne Saskia, ik heb ook ineens deze maand last van zere tepels, ik las dat jij dat ook hebt na je ei. Ik ben nu 9 maanden van de pil af en heb het nu pas. Had jij dat al snel, want wil graag weten of het er gewoon bij hoort, of dat ik een beetje hoop mag hebben.....

Veel liefs Annet

hi meiden,

ik ben na 10 pil gestopt. Dat was in juni. Sinds die tijd inderdaad ook veel meer zin in seks. Mijn mannetje is nou super gelukkig natuurlijk. Ik heb sinds ik gestopt ben gelukkig geen hoofdpijn meer. Voel me nu ook veel vrijer.  Had altijd het idee dat ik opgesloten zat in mijn eigen lijf door de pil. Gelukkig is dat nou over.

Heb alleen nou steeds rond mijn eisprong (denk ik) erg veel last van kleurloze afscheiding. alleen al ik op de wc zit dan hoor. Heeft dat dan te maken met de eisprong????

kussie van guppie

jaja dat heeft zeker te maken met je eisprong

Wanneer de eisprong nadert wordt:

de baarmoedermond zachter,  
de baarmoedermond groter,  
het cervixslijm overvloediger,  
het cervixslijm helderder,  
het cervixslijm rekbaarder.
En na de eisprong:

sluit de baarmoedermond zich,  
verandert het cervixslijm weer,  
stijgt de lichaamstemperatuur met ongeveer 0,4 graden.
enzo kan je nog veel meer vinden via google...

groetjes bri

Terug
Bovenaan