Jemig zeg. Wat een driftkikker!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik wist niet dateen baby zo driftig kon zijn. Toen Stijn werd geboren heeft hij al een kwartier flink gebruld, maar ik kan niet zeggen dat hij rustiger wordt. Als we hem s'nachts pakken voor een voeding begint hij zodra hij op ons bed ligt te krijsen totdat hij aangelegd is. Hij wordt dan echt vuurrood en als het te lang duurt komen er zelfs echte tranen. Wat een temperament. Dat belooft wat voor de toekomst. Als hij in de box ligt en hij is het zat kan hij ook zo boos worden. Of als hij in de wipper op de keukenvloer staat en ik doe zijn slab om en meot helemaal naar het aanrecht om zijn bakje met lepeltje te pakken. Dat duurt veel te lang. En wat dacht je van het wachten tussen twee happen door. Niet dat ik me door hem laat opjagen, maar jeetje zeg. Hebben jullie ook van die driftkikertjes?

Groetjes van marloes

ja hoor onze meid kan er op zn tijd ook wat van..ze heeft nu ontdekt hoe lekker een hapje wel niet is,nou en dan wacht je volgens haar even te lang met de volgende hap...nou dan vraagt ze dr wel om en begint met dr mond wagenwijd open te draaien om maar bij die lepel te komen,net een jong vogeltje hi hi
en als het tijd is voor de fles dan hoeft ze m maar op tafel te zien staan nou dat moet ze m hebben ook en da maakt ze dan ook goed duidelijk.
sinds kort kan ze zich omrollen en voor die tijd lukte her dr nog niet hemaal en dan werdt ze driftig joh!maar mama kan niks zeggen want ben zelf net zo temperamentvolen mn moeder zei dat ik dat vroeger als baby ook al sterk had.misschien gaat ze toch straks wat naar dr rustiger pappa aarden en anders ach er mag ook wel wat pit in zitten
succes met je knul doeiii

Haha, ja hier nog eentje.
Zodra Feline de fles zit gaat ze krijsen en ze gaat soms zelfs trillen als het te lang duurt! hahaha

groetjes Mariska

Hihi, ik maak wel eens de fout om Bas eerst zijn slabber om te doen en pas dan de fles te maken. Dan duren die 50 seconden van de magnetron hem véél te lang. Ik kan er wel om lachen, want ik zie ook wel wat van mezelf terug!

Groetjes,
Karin

Birgit is ook zo'n kleine driftkikker op zijn tijd... Omrollen gaat nu heel snel en makkelijk, maar kruipen lukt nog niet, achteruit schuiven en in de rondte, dan ineens is ze het beu en dan hoor je het ja. En idd, met de hapjes, als het volgens haar te langzaam gaat haha.
Dat heeft ze altijd al gehad, als ze niet lekker op schoot zit, en vooral als ze niet wil slapen (ookal is ze erg moe) dan wordt ze kwaad! Je ziet het bloed naar haar koppie stijgen en de zweetdruppels opkomen haha, tja ookal kan ze niet praten madam laat t wel merken als het haar niet zint!

Gr Evelien

Hoi,

Ha ha, hier nog zo eentje. Wil alleen maar zelf de fruithap/groentehap en toetje naar binnen lepelen. Als ik begin met de lepel gaat ze gillen en gaan de lippen stijf op elkaar als je met de lepel naar haar mond toe gaat (ze deed dit al met bijna 6mnd). Alleen als je haar dan de lepel geeft en zegt "toe maar, pak maar" dan houdt ze op met gillen en gaat lekker het eten naar binnen lopen kliederen met de lepel. Lekker eigenwijs dus. Omdraaien lukt haar nog niet helemaal en dat frustreerd haar dan ook, net zolang gillen totdat ik haar het laatste kleine zetje geef en dan  fijn rondkijken in de box.

groetjes,
xx Roos xx

hahahahahaha! Jaaaaaaaaa herkenbaar! Mette kan ook echt rood aanlopen. Het groentehapje is een drama mits wij haar de lepel zelf geven. Dan schuift ze het wel naar binnen alleen gaat de helft er dan wel naast. Nadeel is dat ze de lepel absoluut niet meer terug wil geven voor het volgende hapje...

gr.Ing

Hoi hoi,

hahaha!! Hier is het ook zo hoor!!
Dylano loopt ook  helemaal vuurood aan als hij "boos" is.
Ook als hij in de box ligt en het duurt hem te lang.
Hij huilt maar heel zelden, maar als hij huilt is dat meestal ook omdat hij zo boos is, haha!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan