Jemig zeg. Wat een driftkikker!!!

Hoi hoi,

Hier nog zo'n fel mannetje in huis.
Sven vindt slapen maar niets. Als hij zijn slaapzak aankrijgt, begint hij kei hard te krijsen en loopt soms zelfs paars aan.
En ja, die traantjes krijgt hij ook. Best zielig om te zien maar ja, het manneke moet toch af en toe een keer slapen.

Enne, ook als de groentehap niet snel genoeg gaat dan laat meneer maar al te graag van zich horen.

Dus er zit een hoop temperament in deze generatie zo te lezen, haha!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi HOi,

Begrijp ik uit jullie verhalen dat jullie kleintjes nog geen traantjes hebben als ze huilen? Rond welke leeftijd komen ze normaal gesproken ongeveer?
Mijn meisje had ze namelijk al vanaf dag 1.

Groetjes Karin

hallo
oja wat herkenbaar allemaal,ik moet uit anouk haar zicht de fles klaarmaken want anders duurt het te lang als ze hem al gezien heeft.en als de fles dan eenmaal klaar staat en ik moet nog even lekker gaan zitten met haar op schoot dan staat haar mond al zo ver open dat zowat de hele fles erin kan.ze zit nu trouwens ook in een sprongetje dus ze is wat jengeliger.maar temperament zit er wel in!
gr petra

Hoi,

Hidde is nu bijna 6 maanden en kan ook echt krokodille tranen huilen..
Wel leuk te lezen dat er meer van die driftkikkers zijn en vaak moet ik er zelf hard om lachen, maar dan wordt meneer nog bozer (slechte mama ben ik).
Het begon met het aanleggen al vrij in het begin, als ik m'n shirt niet optijd omhoog had dan werd 'ie al boos. Nu slaat hidde de fles bijna uit m'n handen. En ook de groente en de fruit hap...als het niet snel genoeg gaat is het huilen geblazen. Hij wil ook de hele tijd zuigen aan de lepel en wordt boos als er niks uitkomt....nou ja. blijven oefenen.
Verder hoor je me niet klagen hoor. Ik heb een heel vrolijk mannetje!
Groetjes Lynn

Haha, hier nog een mama van zo'n boefje! Hij is al zo vanaf de eerste dag! Het toeschieten duurde hem véél te lang en hij ging gelijk hysterisch krijsen... Met veel geduld is het na een week (!) eindelijk gelukt om hem aan de borst te laten drinken. Moet zeggen dat het daarna heel goed is gegaan, hoor. Totdat hij de fles kreeg en hij ineens in de gaten had dat dat ding met die speen en dat witte spul erin, zijn eten was. Sindsdien is het net als bij een  verhaal hiervoor, zodra hij het ziet....
En omdat we sinds 2 weken met de fruit- en groentehapjes begonnen zijn, is dat ook een reden om krokodillentranen eruit te persen! Precies zoals de verhalen hiervoor: als het te lang duurt terwijl hij zijn slabbertje al om heeft of als er te lang tussen 2 happen zit, zucht .....
Ook ik herken mezelf en ook mijn moeder herkent mij erin, haha! Verder is het een heerlijk kind. Omrollen lukt niet en heeft hij dan ook verder maar opgegeven (dat heeft ie van zn vader )
Fijn om te lezen dat er nog meer van die pittige kids zijn!

MicK78

Hoi,

ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n kleine driftkikker heeft. Het zit gewoon al in de kinderen. Ach, in deze maatschappij moeten ze ook voor zichzelf opkomen dus het is alleen maar goed.

Groetjes van Marloes

Sorry, maar ik zou af en toe wel eens peper in z'n kontje willen stoppen.
Soms wil hij nog wel eens mopperen, maar dat is dan een kreuntje
Verder is ons manneke heel rustig en bedeesd.

Alleen vanacht wilde meneer persé aandacht. Hij heeft een half uur hard liggen huilen, maar heeft niet gewonnen, haha.

Terug
Bovenaan