jengel koninginnetje

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hahaha, dacht ik toch echt dat ik het perfecte meisje had getroffen? Makkelijk met eten, makkelijk met slapen, makkelijk met mensen... Alleen heeft ze iets nieuws ontdekt... Jengelen.
Pfffff, ineens wil ze niets meer, behalve op de arm genomen worden. Niet meer in de box, niet meer in de wandelwagen en al helemaal niet meer naar bed. En ze houdt dat gejengel ook behoorlijk lang vol.

Ik laat haar maar een beetje aanmodderen, als het echt te erg wordt dan grijp ik wel in. Het is overigens wel te schattig. Als ze zo ligt te klagen en ze krijgt haar zin, kijkt ze heel triomfantelijk lachend om zich heen. Ik moet daar dan ook wel weer stiekem om lachen.

Hoe zit dat met jullie jongetjes en meisjes?

Groetjes, KT

hoihoi,

hier gaat het weer ietsje beter, afgelopen week ook precies hetzelfde, niets willen alleen op schoot hangen en naar bed gaan was helemaal een drama, het naar bed gaan gaat nog steeds erg moeizaam, hij huilt dan heel hard maar valt uiteindelijk wel in slaap, maar nu weer iets nieuws heel hard huilen als mama even wegloopt of alleen maar aanstalten maakt om weg te lopenmaar nu zit ie iets meer in zn loopstoeltje dan kan ie me tenminste achterna komen.

groetjes susanne (dinand 16-11)

Hee,

Ik zag dat jouw jochie van 16-11 is, Heather is van 15-11, zou het dan toch dat groeistuipje zijn? Een beetje jengelen is niet erg, maar dit is niet normaal. Ze wil zelfs niet meer in de wandelwagen en dat was tot voor kort haar favoriete plek!

Groetjes, KT

hoi,

ik denk idd dat het, het beruchte groeispurtje is, dinand wilt ook niet meer in de kinderwagen alleen met een koekje hou ik m rustighet ging de laatste paar dagen wat beter, maar nu werd ie een half uurtje geleden weer helemaal overstuur wakker, wilt helemaal niets,

nou sterkte met je meisje!
groetjes susanne

Ja, Chloë doet het ook al een aantal weken. Ik vind het niet zo gezellig! Want als ze de aandacht niet krijgt, dan wordt het jengelen gillen en krijg ik haar heel moeilijk weer rustig!
Terwijl ze  zich hiervoor erg goed kon vermaken!
Ik hoop dat het snel weer over gaat.. Op het kdv vroegen ze zich ook al af of ze dit thuis ook deed. Ze denken vast dat ik heel de dag met haar op de arm loop! Dus niet, daar heb ik geen tijd voor!
Sil

Hier precies hetzelfde, ik herken het helemaal!
Maar vind het net als jij ook af en toe best grappig om te zien, ze moet zelfs vaak om zichzelf lachen!! Hahahaha
Ook dat huilend (overstuur) wakker worden herken ik!
Zal er allemaal wel bij horen denk ik. Is even minder gezellig soms maar goed, het gaat wel weer over!
Alhoewel...daarna gaan ze inderdaad in   de gaten krijgen dat je weg kan lopen enzo, dus dan krijgen we die fase weer !

Och ja, het houd het spannend he

Hier precies hetzelfde!

Ik vind het ook niet zo gezellig!

Gisterenmiddag waren we wezen winkelen. Meneertje had wel even geslapen
in de wagen, maar niet zo lang. Dus thuis gekomen fruit gegeten en
daarna in bed.

Na even jengelen was hij in slaap. Maar na een half uurtje moest ik
even boven zijn en werd hij wakker. Krijsen, gillen, jengelen en niet
meer slapen. Na een uurtje maar eruit gevist en zijn warme maaltijd
gegeven. Mijn zusje deed het en meneer zat me toch te lachen en de
clown uit te hangen. Er was dus echt niks aan de hand.

Dus na het eten (hij was echt moe) pak ik hem op om op bed te brengen
en hij werd me toch boos. Hij had gewoon in de gaten dat hij naar bed
moest. Hahahaha...

Ik heb hem boven toch eens even goed toegesproken en hij sliep binnen 5 minuten.

Ik moet er ook wel om lachen soms hoor.

Gisteren at hij andijvie. En hij deed zijn mond niet open. Mijn zusje
zei: Hij heeft vast geen honger. Ik zei: wacht maar, als ik straks
yoghurt geef eet ie het wel.

En ja hoor, dat ging als een speer naar binnen.

Tsjonge, zo klein en dan al zo'n eigen willetje.

nou hier ook hoor.
gelukkig is het nou wel weer voorbij.
linsey is van 10 november, dus misschien toch een groeispurtje bij onze kleintjes.
Maar hier was het een week lang, dus mag nog niet klagen.
slapen eten alles ging wel goed, maar tussendoor alleen maar jengelen.
en zo ineens was het over

groetjes danielle

Terug
Bovenaan