jengel koninginnetje

Wat leuk om jullie verhalen zo te lezen. Teun kan er ook wat van maar hij is van 18-12 dus ben bang dat het hier niet om een sprongetje gaat!
Vanmorgen is hij nog erg boos geweest omdat hij moest slapen (hij was erg moe maar niet aan toe geven) hij gromde alles bij elkaar had zijn ogen stijf dicht en had zich echt afgeschermd van de hele wereld toen ik met zijn rammeltje begon te rammelen ging 1 oogje open en ik zag hem denken,dat is wel leuker als huilen, het andere oogje ging ook open en ik kreeg toch een big smile.
Nou echt een boef hoor!! Ik kon niet meer boos worden want ik moest echt zo lachen.
Hoezo mama aan het testen!!

Groetjes Mikkie.

Hoi meiden,
zat een beetje terug te lezen........ Isis is vandaag precies 6 maanden. Eergisteren rolde ze voor het eerst van haar rug op haar buik en nu kan ze het niet meer laten

Vanmorgen, tijdens en na het fruithapje was het echt huilen/lachen..........ik denk sprongetje. En tijdens de fles begon ze enorm hard te huilen, duurde maar minuut of 5, maar leek veeeeel langer, ze zuchtte daarna, dronk de fles verder leeg en begon weer 'bellen' te blazen  (vind ze op t moment weer erg grappig)

Tijdens die huilbui heb ik haar maar beetje geknuffeld en haar voetjes gemasseerd (kalmeerde ze van) Ik denk dat ze zoveel aan zich zelf en haar omgeving aan het ontdekken is dat ze er soms geen raad mee weet. Gelukkig slaapt zenog goed. Maar ze is wel opvallend langer op en echt wakker, hoe is het met jullie kleintjes?

x Esther

Terug
Bovenaan