Jente op bezoek bij Kay,.. (veel foto's)

Volgens mij een geslaagde dag!
Slapen die koters ook nog zo samen op de kamer?
Delano blijft zelfs tegen zijn vriendinnetje 'kwekken' als ze helemaal aan de andere kant van de bovenverdieping ligt...en dan wel zó hard,dat ook wij beneden lekker kunnen meegenieten,Haha,maar wel schattig!
Uiteindelijk vallen ze wel in slaap hoor.
Leuke foto's,met natuurlijk weer een leuke tekst!
Groetjes Tanja.

De heren lagen idd gezellig op een kamer,.. Na nog geen 5 min keten hebben ze 2 uur geslapen!!
Maar toen ze wakker werden was het natuurlijk feest!! Er werd geloof ik een wedstrijdje gedaan wie het hardst kon schreeuwen,.. Was duidelijk dat Jente de winnaar was hahahaha!!! Gerard Joling is er niks bij qua hoogte hahaha!!

Maar ze waren beide dan ook erg moe van het spelen de hele tijd.

Maar dat bij elkaar slapen moet ook geen probleem zijn. Op het KDV slapen ze met z'n 6e op een kamertje ;-)

@ Susan

Het jasje hebben ze in alle maten. Kay heeft zelfs een 104 (was kleinste maat) aan haha.. Z'n mouwen waren alleen wat lang. Koste maar iets van  39,00 euro (of was het nu 29   euro??)  bij "Jola".  Voor er bij een erg leuke jas vond ik zelf! Niet de meest fraaie winkel, maar kijk er toch altijd even binnen voor een eventueel leuk koopje..
Heb de jas al een tijdje, dus weet niet of ze ze nog hebben..

Ha ha  Esmé, wat heb je er toch weer een heerlijk verhaal van gemaakt.
Die foto's met dat gietertje, ik blijf er om lachen!

Het was super gezellig en we doen het zeker nog een keer.

Groetjes Fennie en Jente

2 kanjers!
Echt Evi's smaak hoor! Hahaha

(volgens mij is haar smaak voor alles bepaald en zeer uitgesproken, behalve mannen.. enfin, dit bepaal ik nog even voor haar haha)

hey hallootjes....

wat een gezellige boel zeg.....

jammer dat jullie zo`n end weg wonen anders was ik ook echt een xtje langs gekomen op de koffie haha....

binnenkort (eind mei) gaan we trouwens een weekendje naar de katjeskelder in Oosterhout...miss kunnen we daar een forummeeting houden....dan zie ik de brabanders ook eens hahahaha

liefs denise

Terug
Bovenaan