Jessica is bevallen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Aangezien ze al lang rommelde en gisteren gestript was even gekeken..... en ja hoor.. ze is bevallen van een zoon! Hij heeft de naam Roan gekregen.

Liefs Noah

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Wat heerlijk voor je dat het toch doorgezet heeft. Hopelijk is het daarna snel gegaan en ben je er zelf ook goed vanaf gekomen.  

Geniet lekker met zijn viertjes en we horen natuurlijk graag van je.

Liefs Noah  

Goh wat fijn! Na het strippen toch nog alles snel op gang gekomen.. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en geniet lekker van elkaar!

dikke zoen van Sas

Geweldig Jessica, wat fijn dat het strippen dus blijkbaar geholpen heeft. Ik wens je alle geluk en een fijne kraamtijd met je zoontje Roan.

Liefs Bibi

Gefeliciteerd met jullie zoon Roan!
Genit van deze bijzondere tijd en laat je lekker verwennen.
Gr. Sonja

Ik zou toch zweren dat ik hier al een bericht had geplaatst, maar waarschijnlijk niet dan.

Jessica meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Roan! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu heerlijk van elkaar kunt genieten!

Liefs Jantina

Hoi dames!!

Ja het lange lange rommelen werd toch beloond!!! Het strippen heeft goed geholpen mijn weeën kwamen vrij snel daarna beter op gang...Maar al met al is het behoorlijke zware bevalling gweest, (ik bleef hangen op 4/ 5 cm ontsluiting en toen ineens in een uur naar 8/9 de rest van het verhaal bespaar ik jullie maar ff) en na 20 minuten persen was hij er; een ZOON!!!! Roan Johannes Mattheus Abe...Hij weegt 3320 gram heeft een mooie bos haar en verder is hij super lief en tevreden en hij is oh zo mooi!!!!!!!
Wij zijn uiteraard super super super trots!!!!!!!!! Zijn grote zus moet even wennen maar ze komt hem steeds vaker even bekijken en een kusje geven!

Ik ben benieuwd wie de volgende is!!!!!

Liefs Jessica

Nogmaals gefeliciteerd Jess, zo te horen is het een prachtknul .
Bentoch wel benieuwd naar je hele bevallingsverhaal, maar dat komt later wel als je wat meer bekomen bent van alles. Geniet lekker van Roan (mooie naam trouwens)

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan