Jessica is bevallen

Hey Jessica,

Wat fijn om wat van je te horen, maar je hebt het best zwaar gehad zeg! Nu heerlijk genieten met jullie gezinnetje. Hier ook heel benieuwd wie de volgende zal zijn.... ikke vast niet, is het veels te rustig voor.

Liefs Noah

Hey Jessica!

Hoe gaat het nu met jou? Al een beetje bijgekomen van de bevalling?  En met Yara en Roan? Al helemaal gewend aan de kleine man erbij?

Wat een vragen hè? Ben gewoon nieuwsgierig.

Liefs Noah

Hoi!

Leuk dat je er naar vraagt!! Het gaat hier helemaal super! Roan is erg lief en makkelijk..Hij slaapt veel en drinkt keurig om de 3 uur een flesje van 60 cc...Woog hij bij zijn geboorte 3320, hij zit nu al oop 3500 gram haha smulpaapje!!
Yara vind haar broertje meestal erg lief, maar is wel heel erg aan het uitproberen, vooral als ik Roan de fles geef en dus even niks kan..En dat hebben ze snel door hoor die kleintjes! Maar verder is ze erg lief en heeft ze het veels te druk met al haar nieuwe speelgoed wat ze van de Sint heeft gehad en ook nog veel omdat ze een broertje heeft gekregen...Als hij huilt zegt ze dat wel meteen tegen mij..Ja ja mama weet het...Kom soms wel een paar handen te kort haha...Dit is mijn 1e week alleen met de kids, kraamhulp was zaterdag voor het laatst. Maar gaat echt goed! Ik voel me ook echt super, nog wel wat moe vooral na het avond eten dus lig er meestal op tijd in..

Maar heerlijk hoor 2 kids, we genieten echt volop!

Liefs Jessica

jess wat fijn om te horen dat het zo goed gaat zeg!!!

Genieten is het he? maar wel druk lijkt me met 2 kindjes haha goed van je dat je er op tijd in gaat! probeer ik hier ook te doen hoor, merk wel dat ik nog niet helemaal de oude ben en die nachtvoeding hakt er bij mij echt in haha maar goed zal vanzelf wennen he?

liefs Daantje

Wat een snelle reactie!!

Als ik jou zo hoor... nou ja lees...krijg  ik er ontzettend veel zin in..... de tijd na de bevalling, de kleine meid met de baby. Roan is al lekker gegroeid! Grappig dat Yara het zo snel door heeft dat je even niets kunt als je hem de fles geeft. Lijk me ontzettend wennen, vooral als de kraamhulp weer weg is. Dan sta je er weer alleen voor.
Wel goed hoor dat je op tijd naar bed gaat, je moet ook aan jezelf denken. Nachtvoedingen breken ook op als je niet genoeg slaap krijgt.

Liefs Noah

fijn om te horen dat alles goed gaat Jess, al die mooie varhalen van de bevallen moeders! Ik hoop dat Weekee ook zo'n fijn verhaal kan neerschrijven!

Joh, en zo snel al boven geboortegewicht, netjessssss!

Tja die nachtvoedingen wennen niet he hahaha, maar ja hoort erbij...Meestal slaapt Roan daarna meteen weer, maar het wil ook wel eens gebeuren dat hij daarna klaar wakker naar me ligt te kijken. Nou en dan hoef ik hem echt niet in zijn bedje te leggen want dat wil meneertje niet hahaha...Maar eigenlijk ik ook niet want ik vind het zooo mooi om te zien dat hij alles ligt te bekijken!   Net zoals als hij bij me ligt hij geen speen wil alleen maar mama haar pink, verder pakt hij zijn speen wel (als hij dus niet bij mij ligt). Wat voelen/weten ze dat toch snel heel bijzonder...Hij heeft net zoals zijn zus vroeger veel zuigbehoefte en vind het fijn om in slaap te vallen met een speen (of mijn pink dus haha), als hij eenmaal slaapt gooit ie hem eruit en slaapt ie verder zonder speen super hoor!

Gister zijn 1e echte stoere jongenskleren besteld (vandaag al binnen joepie!!) hij past maatje 50, 56 is nog wat te groot, maar alle kraamvisite neemt maatje 62/68 mee en ik wou wel ff stoere kleren voor hem. Heb zelf dus maar ff maatje 50/56 geshopt online..
Meidenkleren hebben we dozen vol van staan op zolder, ik hoop dat mijn vriendin een meid krijgt haha...

Liefs Jess

Terug
Bovenaan