Tja die nachtvoedingen wennen niet he hahaha, maar ja hoort erbij...Meestal slaapt Roan daarna meteen weer, maar het wil ook wel eens gebeuren dat hij daarna klaar wakker naar me ligt te kijken. Nou en dan hoef ik hem echt niet in zijn bedje te leggen want dat wil meneertje niet hahaha...Maar eigenlijk ik ook niet want ik vind het zooo mooi om te zien dat hij alles ligt te bekijken! Net zoals als hij bij me ligt hij geen speen wil alleen maar mama haar pink, verder pakt hij zijn speen wel (als hij dus niet bij mij ligt). Wat voelen/weten ze dat toch snel heel bijzonder...Hij heeft net zoals zijn zus vroeger veel zuigbehoefte en vind het fijn om in slaap te vallen met een speen (of mijn pink dus haha), als hij eenmaal slaapt gooit ie hem eruit en slaapt ie verder zonder speen super hoor!
Gister zijn 1e echte stoere jongenskleren besteld (vandaag al binnen joepie!!) hij past maatje 50, 56 is nog wat te groot, maar alle kraamvisite neemt maatje 62/68 mee en ik wou wel ff stoere kleren voor hem. Heb zelf dus maar ff maatje 50/56 geshopt online..
Meidenkleren hebben we dozen vol van staan op zolder, ik hoop dat mijn vriendin een meid krijgt haha...
Liefs Jess