Jessy! Kim! Where R U? :-)

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Zijn jullie er nog wel?? Ben benieuwd hoe het met jullie is, Kim je cyclus?? En Jessy ben je soms al over naar het zwanger zijn forum??

Sowieso zitten er weer een hoop nieuwe mensen bij heb ik het idee! Gezellig!
Succes allemaal!

Liefs Anne!

Hoi hoi!

vandaag mn 2e poging om te reageren, gisteren had ik een heel verhaal geschreven maar toen ik hem wilde plaatsen was ie weg! Grrr.

Met mij gaat het heel goed ! Heb wel alle kwaaltjes die je maar kan hebben, hihi maar mij hoor je niet hoor!
Ben sinds vrijdag wel misselijk en dat begint nu wel vervelend te worden, ik ga misselijk naar bed en kom er misselijk uit . Morgen heb ik mn eerste echo, spannend!!

Maar hoe is het met jou!! Is je cyclus al duidelijker geworden?

Ik kijk hier trouwens nog wel hoor, ik  reageer alleen minder. En ik zocht ook altijd naar jou, maar zag je bijna niet.
Ik zal je nu helemaal in de gaten blijven houden haha!

Liefs Jessy

Hee Jessy!

Lekker hoor, dat het zo gaat.. Hopelijk blijf je niet al te lang misselijk.. (maar das wel een goed teken gelukkig!) Hoe was je eerste echo, zag het er allemaal goed uit??

Mijn cyclus weet ik niet zo.. Ben benieuwd wanneer ik nu weer ongi ga worden.. Heb dus mn medicijnen verlaagd en toen werd ik vrij snel ongesteld, dus als ik nu een normale cyclus zou hebben heb ik dit weekend mn ovulatie.. haha.. ben benieuwd, we klussen maar door.. haha..! Maar ik verwacht dat het wel wat langer duurt hoor eigenlijk, ga er maar niet vanuit dat mn cyclus nu opeens zomaar normaal is, de vorige keer zat er nog 10,5 week tussen voordat ik een keer ongesteld werd..

Ik ben wel ontzettend moe door het verlagen van de medicijnen.. Maar heb vandaag bloed geprikt en hoop dat ik  6 maart  (dan moet ik weer naar de gyn) weer wat mag verhogen dan vol ik me ook wat fitter als het goed is..

Je hoort wel weer van me!!
X Anne!

Hoi Anne

Vervelend zeg dat het allemaal zo rottig loopt met je cyclus!
Wel fijn dat je maart naar de gyn mag!

Gisteren had ik dus de echo, echt gek joh!
Ik kreeg een inwendige echo () , had mn zus dus niks over gezegd (maar goed ook anders had ik me er alleen maar druk over gemaakt!).
Ik vond het heel spannend, ik zag eerst de baarmoeder maar verder niks maar mn zus bleef heel relaxed en vond toen het hartje!!!!
We zagen het heel goed kloppen, echt gaaf joh!

De baby is alleen wel kleiner dan ik dacht, hihi. Ik dacht dat ik nu al 7 1/2 week was maar mn zus zei dat ik nu 6 weken en 1 dag ben (nu dus 2 dagen), maar heel precies kon ze het niet zeggen omdat het allemaal zo klein is.

Over 3 weken krijgen we weer een echo en dan kan ze het beter zien. Die echo drukt ze dan ook af en die kunnen we dan in een lijstje stoppen en aan de ouders geven!
Deze echo had ze ook afgedrukt maar je ziet er nog heel erg weinig op, maar dat geeft niet, wij weten wat het is !!

Vanacht heb ik erg veel wakker gelegen, en kwam dus tot de conclusie dat ik een positieve test heb gehad bij 3 weken en 4 dagen, das wel uniek! Dat betekende dus dat mijn eisprong rond de 41e dag zat.

Vandaag is mn moeder jarig en het liefste zou ik het willen zeggen, maar ik vind 6 weken nog wel vroeg. Dat wordt dus weer een avondje wijn glaasje verzetten hihi.

Nou meid zoals je merkt ben ik nog een beetje hieper, ik ga even eten en ik hou je op de hoogte!!

Liefs Jessy

Echt vet gaaf zeg!! Heerlijk hoor dat je het hartje hebt zien kloppen! Nu nog horen straks, dat zou helemaal gaaf zijn!! En je voelt je nog steeds goed, of ben je nog meer misselijk geowrden?? En je ouders al verteld of wacht je daar nog ff mee??

Met mij gaat redelijk, ben er wel zat van hoor.. Mn medicijnen zijn nu echt te laag! Ik ben zooo moe, zit half te slapen op mijn werk! Ik heb het wel een beetje gehad, maar volgende week mag ik weer naar de gyn dus ik hoop dat hij dan zegt dat ik mag verhogen, want zo schiet het niet op en dat ga ik ook niet trekken nog veel langer..
Ben echt op.. Sommige dagen gaat het heel goed, maar sopmmige dagen zijn echt waardeloos. Moet nu ook echt wel naar bed! Tis alweer te laat..

Verwacht de 10e mijn ongi bij een cyclus van 28 dagen, dus ik wacht wederom af.. Zal wel ietsjes langer duren maar vast geen drie maanden meer, daar hoop ik maar op!

X anne!

Hoi Anne

Ik hoop dat je rond de 10e ongesteld zal worden (of niet natuurlijk!!!)
Wel balen dat je je zo moe voelt zeg, zwanger worden is moeilijker dan we dachten he!
Ik hoop wel dat je goede hoop blijft houden, ook jullie zullen een kleintje krijgen hoor!

Ik ben echt enorm moe en heel  de dag door misselijk. 'S avonds lig ik om 8 uur!! in bed   en 's morgens kan ik er eigenlijk nog niet uit. Ook het misselijk zijn is geen feestje.

Mijn ouders zijn nu op vakantie en komen over 2 weken terug, dan vertellen we het ze ook, ik ben dan ruim 9 weken. Ik kan ook niet wachten om het te vertellen, kan ik eindelijk vertellen waarom ik me zo voel zoals ik me voel.

Nou meid we houden elkaar weer op de hoogte he!

Liefs Jessy

hallo anne,

hier ben ik weer!!! Nou mijn ccyclus is nog steeds hetzelfde, ik ben 23 januari voor het laatst ongesteld geweest en heb nu ook nog steeds niet het gevoel dat er een eisprong aan zit te komen. Ik moet zodadelijk  om 9.30 naar de huisarts en dan gaan we waarschijnlijk een afspraak maken bij de gynagoloog, dus ik ben erg benieuwd en ben ook wel een beetje zenuwachtig ervoor. dus ben nu in 1 jaar tijd nog maar 5 keer ongesteld geweest. Ik voel me echt een opgeblazen balon.
ik laat straks weten hoe het was!

liefs kim

Terug
Bovenaan