Hoi Anne
Vervelend zeg dat het allemaal zo rottig loopt met je cyclus!
Wel fijn dat je maart naar de gyn mag!
Gisteren had ik dus de echo, echt gek joh!
Ik kreeg een inwendige echo () , had mn zus dus niks over gezegd (maar goed ook anders had ik me er alleen maar druk over gemaakt!).
Ik vond het heel spannend, ik zag eerst de baarmoeder maar verder niks maar mn zus bleef heel relaxed en vond toen het hartje!!!!
We zagen het heel goed kloppen, echt gaaf joh!
De baby is alleen wel kleiner dan ik dacht, hihi. Ik dacht dat ik nu al 7 1/2 week was maar mn zus zei dat ik nu 6 weken en 1 dag ben (nu dus 2 dagen), maar heel precies kon ze het niet zeggen omdat het allemaal zo klein is.
Over 3 weken krijgen we weer een echo en dan kan ze het beter zien. Die echo drukt ze dan ook af en die kunnen we dan in een lijstje stoppen en aan de ouders geven!
Deze echo had ze ook afgedrukt maar je ziet er nog heel erg weinig op, maar dat geeft niet, wij weten wat het is !!
Vanacht heb ik erg veel wakker gelegen, en kwam dus tot de conclusie dat ik een positieve test heb gehad bij 3 weken en 4 dagen, das wel uniek! Dat betekende dus dat mijn eisprong rond de 41e dag zat.
Vandaag is mn moeder jarig en het liefste zou ik het willen zeggen, maar ik vind 6 weken nog wel vroeg. Dat wordt dus weer een avondje wijn glaasje verzetten hihi.
Nou meid zoals je merkt ben ik nog een beetje hieper, ik ga even eten en ik hou je op de hoogte!!
Liefs Jessy