Jessy! Kim! Where R U? :-)

Hee Kim,

Ik ken je gevoel, ik voelde me precies zo.. Opgeblazen!
Ben je doorverwezen naar de gynaecoloog?

Ik ben er nu drie keer geweest.. De eerste keer besprak hij een beetje wat er was, hoe ik me voelde, mn cyclus en hij maakte een inwendige echo.. Daar voel je bijna niets van, alleen een beetje koud glijmiddel en hij drukt misschien een beetje om de eierstokken te zien.. Ik vond het vanmorgen een mooi gezicht, ik zag heel duidelijk een eitje.. Gaaf om te zien! (nu nog een kind erin haha... ;-)

Maar het valt dus allemaal mee, alleen voelde ik me een beetje genant als je je zo moet uitkleden waar hij bij staat en je met je blote kont op die stoel moet gaan zitten met je benen wijd.. dat was nog het ergste haha... maar dat valt die gynaecoloog waarschijnlijk niet eens meer op haha..!

Succes!
Liefs Anne!

heey meissie,

Jah ik ben nu naar de huisarts geweest gisteren, hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en effe flink op mijn baarmoeder en eirestokken lopen drukken waar ik nu nog last van heb. Maar hij heeft nu een brieg weggedaan naar de gynacoloog en zei nemen contact met mij op.En dan gaat het allemaal gebeuren...
Ik had het er gisteren met mijn man over en dit hadden we toch allemaal niet verwacht hoor .

Ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren?, duurde het lang voordat je naar de gynagoloog mocht ik ben zow bang dat dit allemaal weer zo lang gaat duren enzo. en dan hoeveel tijd zit er dan tussen voordat je   weer moet gaan?.

ik hoop dat je er nog bent en me wat vragen kan beantwoorden.....

ik ben een beetje wanhopig

liefs kim

Ja, ben er nog!! Ben lekker vrij vandaag!

Spannend zeg dat je naar de gyn mag! Maar wel lekker want dan kan er eindelijk goed aan gewerkt worden! Ik had toch het idee dat de huisarts er minder mee bezig was en dat ik dan eindelijk doorverwezen werd naar iemand die er echt verstand van heeft..

Ik moest niet zo heel lang wachten, een week of drie voor ik terecht kon bij de gyn., maar ik weet natuurlijk niet hoe druk die van jou het heeft.. ?
Ik ben na de eerste afspraak een week of drie later weer geweest, omdat mijn bloed uitslag toen binnen was.. Maar jij hebt het niet met je schildklier dus ik weet niet was bij jou gaat gebeuren...sorry.. maar de gyn zal ook vast een inwendig onderzoek doen en kijken naar je eierstokken en baarmoeder. Maar als je eenmaal geweest bent, dan ben je zijn patient dus dan zul je ook sneller weer kunnen komen enzo.. Plus dat je wel moet zeggen wat je wil! Gewoon duidelijk zijn en je mening laten horen!
Heel veel succes, hoop dat je snel heen mag!!

Liefs!!

ik had het trouwens ook niet echt verwacht dat het allemaal zo zou gaan.. Ik wist wel van te voren dat als ik zwanger zou worden ik dan onder controle van de gyn zou vallen ivm mijn schildklier medicatie, maar de doktoren zeiden altijd dat het geen probleem zou zijn om zwanger te worden.. Inmiddels zijn we dus ook al een jaartje bezig... pff.. maar ja, er wordt aan gewerkt en daar ben ik heel blij mee!

Het voelt af en toe een beetje als falen.. Van mijn kant, mijn vriend zn zaad is prima in orde! Ik heb al eens kanker gehad en zit nu aan de medicijnen en dan is dit nog iets wat mijn lichaam niet kan.. Maar aan de andere kant, moeten ook positief blijven en dat bleek vanmorgen wel bij de gyn.,dat was een  heel positief bericht voor mij! Eindelijk een eisprong!

Ik hoop dat je snel geholpen wordt! Nogmaals liefs en sterkte!
Anne!

Terug
Bovenaan