Jeuk en kilooooootjessss!!!!

yep hier ook jeuk, dat vooral aan mij onderbenen en mij borsten, ook zijn mijn borsten nog steeds flink aan het groeien..
had altijd een normale b, maar zit nu al op een volle c-cub (helemaal niet erg hihi)
verder ben ik met mijn 14,5 week zwanger 3 kilootjes aangekomen..
thanks voor de tips fiona.. ga die scrubhandschoentjes eens even uitproberen
xxx

Ook hier verschrikkelijke jeuk! M'n benen, rug, armen noem maar op. En juist op de plekjes waar je niet handig bij kunt zucht......
Ben verder nog maar 4 ons aangekomen, ben morgen 16 weken zwanger. Dat komt denk ik doordat ik 2x per week sport en veel fiets. Ofzoooo ik weet niet. Ik vind het verder prima, buikie groeit wel goed door

x

he mama's ben er ook weer eens, sorry veel dingen waardoor ik weinig online ben

hier jeuk op bepaalde plekken, borsten en buik, dacht dat het rekken was ;-)

En kilootjes ben nu 1 kilo aangekomen, maar zaten er nog 5 teveel aan na de kerst :)

Heel af en toe heb ik vreselijke jeuk op mijn scheenbenen. Gelukkig niet vaker dan een ker per twee weken.

Kilo's maak ik me ook wel beetje zorgen over: week 13 en al 4 kilo erbij. Ik snoep me een slag in de rondte.

Wat een goeie tip om twee van die handschoentjes te gebruiken! Ik doe inderdaad altijd met eentje en dan moet je wisselen.

Hoi Hoi,
Zo Grappig en Herkenbaar allemaal.Had nog niet eens verwacht dat het iets met de Zwangerschap te maken had.De jeuk en schale plekjes op ellebogen enz.Ben nu 17 weken en 4 kg aangekomen zie dat dat ook heel normaal is hier zo te lezen.Ach vind het allemaal prima als ik er straks een gezonde baby uit puf ben ik al helemaal happy.Neem alles maar voor lief,nou trouwens ik ben echt Super wit geworden ga nu niet meer onder de zonnebank en dat vind ik toch wel iets,haha.Jeetje ben net Casper het spookje.
Groetjes dana

Hahaha Dana, dat wit worden klinkt bekend! Moet zeggen dat ik nooit echt een kleurtje van mezelf heb gehad, maar nu ben ik helemaal lijkbleek de laatste paar weken. Zal dat ook niet met de extra bloedaanmaak te hebben vraag ik me af? Of zeg ik nu iets raars... Hier nog altijd maar 2kg aangekomen, ben benieuwd wanneer dat wat meer gaat worden.

Jeuk
Tijdens de zwangerschap kunnen verschillende soorten jeuk ontstaan. Vaak is er alleen jeuk op de buik, soms is de jeuk op het hele lichaam aanwezig. Deze jeuk kan worden veroorzaakt door een lichte stuwing van de lever onder invloed van hormonen. Hierdoor komen bepaalde galstoffen in het bloed terecht, waardoor de jeuk veroorzaakt wordt. Het gebruik van mentholpoeder kan de jeuk verzachten. Een andere vorm van jeuk wordt veroorzaakt door talrijke pukkeltjes. Deze vorm van uitslag komt meestal in de laatste maanden voor.

Terug
Bovenaan