Jeuk,jeuk en nog eens jeuk

Hoi hoi, hoe staat het met de jeuk inmiddels?

Ik heb weleens gelezen dat je dat in de eerste weken kunt krijgen en dat het veroorzaakt wordt door iets ....(in het bloed?) ik heb het niet onthouden, sorry.  Wel weet ik dat ik zelf ook een aantal dagen jeuk had maar dan vooral rond mn borsten eigenlijk en verder niet. Ik heb geen idee waar het bij jou allemaal jeukt hahaha (wat een vraag) nah ja je snapt het wel.

Al een oplossing gevonden dan inmiddels? Ben benieuwd.

Groetjes Petra

Ik ken het... om gek van te worden.
Mentholgel op de jeukplekken wil wel eens helpen op het moment dat je jeuk hebt. Tenminste, bij mij. Gewoon te koop bij de drogist.

(Als je overal jeuk hebt heb ik begrepen dat dat iets met hormonen te maken heeft waardoor je stuwing krijgt in je lever of zoiets... niets ernstigs iig)

ik heb er ook erg veel last van gehad. bij mijn kwam het doordat ik te weinig dronk, weet niet hoe het bij jouw is, misschien ook wel

Hoi hoi   allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, de jeuk is inmiddels wat afgenomen. Ik heb een soort van menthol creme gesmeerd en dat verkoeld wel.

Ik had voornamelijk jeuk op mijn buik, rug, handpalm en bovenbenen!.

Inmiddels ben ik nu 10 weken in verwachting van mijn 2e.

Liefs
-X-

Ik heb ook erge jeuk gehad en bij mij bleek het te gaan om de zwitsalbuikbalsem te gaan. Als je dat gebruikt zou ik er even een paar dagen mee stoppen om te kijken of dat het misschien is. Ik heb van meer mensen begrepen dat ze er last van hadden dus het is het proberen waard. Het is niet te zeggen dat jij er dan ook last van moet hebben maar je weet het nooit.

Veel succes.
Marijke mama van Niels 2 jaar en 34w4dg zwanger

Ik moest wel lachen..

Ik zei gelijk tegen mijn vriend..joh dat ben ik helemaal vergeten..ik heb ook zoveel jeuk gehad weet je nog?? Hahahah.. Sommige dingen vergeet je gewoon als je bevallen bent!

Ook ik heb ontzettend veel jeuk gehad in het BEGIN van de zwangerschap. Werd er zelf gek van. Ik heb er ook niets aan gedaan. Na een paar weken ging het vanzelf over.

Groetjes,
Jorhoromo (Cindy)

Terug
Bovenaan