Jeuk!!!

Hoi meiden,

Ik word sinds gisteren gek van de jeuk! Op mijn borsten, op mijn buik en een klein beetje op mijn armen. Ik heb op internet al zitten speuren, de verloskundige gebeld en mentholpoeder gekocht bij de apotheek. Het is een vervelende zwangerschapskwaal, waar weinig aan te doen is blijkbaar.
Hebben jullie tips van middeltjes die bij jullie (tijdelijk) verlichting geven?!

Groetjes, Floor (13w4d)
 
Sterkte meis, misschien helpt het om je meteen na het douchen helemaal in te smeren met olie, zodat je huid soepel blijft? Hopelijk krijg je een paar goeie tips, want dit is niet fijn!!!

groetjes, Maria
 
Ik ben zo ontzettend moe!en ik voel me zo ontzettend niet lekker!heb geen zin in eten, word helemaal naar van rare luchtjes, en ik ben ontzettend humeurig!
Zit nu in mijn 7de week, hoe lang duurt dit nog???en heeft iemand een tip die mij het leven op dit moment wat aangenamer kan maken?Desalniettemin ben ik ontzettend blij dat ik zwanger ben hoor, maar ik voer echt niets mer uit.
liefs
 
Meer mineraalwater drinken, zodat je huid van binnen gehydrateert wordt. Van koffie en zwarte thee droog je ook uit, dus beter groene of kruidenthee. In sommige boeken staat dat het met een verminderde functie van de lever te maken heeft en daar helpt veel water ook tegen. Succes!
 
Tegen die jeuk:

-afspoelen met KOUD water
-H(elpt) D(roge) H(uid)
E5,= bij de DA
-bodylotion zonder parfum en alcohol
-ijsblokjes ertegen
-met veertjes erover

En bovendien: NIET KRABBEN
Mijn onderbenen waren helemaal kapot.
Ik heb kei op mijn kop gekregen ban de vk.
Er staan zelfs littekentjes op mijn onderbeen omdat ik gewoon met bierdopjes mijn onderbenen zat te krassen.
En met kaasschaven.....
Alles om die jeuk weg te krijgen.
En pijn is minder erg dan jeuk.
Maar goed, dat allemaal NIET doen dus.
En ik moet zeggen: Het is over gegaan zonder dat ik er erg in had.
Net als met de hik.
Op een gegeven moment denk je...
Ik had toch de hik? Zo was dat ook met die jeuk.

SUCCES EN STERKTE
 
hoi floor
ik had hetzelfde als jou en krabde mij helemaal open ik heb toen van de dokter iets heel goeds gekregen,want menthol poeder en zo hielp niet.
makkelijk gezegd heet het verkoelingszalf maar de echt naam is;cremor cetomacrogolis fna; dat is echt hele goede zalf bij mij heeft het echt geholpen ik raad je aan deze aan de dokter te vragen.
groetjes debby
 
Ik geloof dat je ook hydrocortison zalf kunt krijgen van de dokter. Is eigenlijk troep met hormonen, maar als je het heel minimaal gebruikt kan het geloof ik geen kwaad. Kreeg ik voor exzeem en is een wondermiddel. Na 1 x daags heel dun smeren is het na 2 dagen helemaal weg!

Even je dokter bellen zou ik zeggen.
 
Ik gebruik produccten (douchegel en bodylotion) op basis van dode zee zout. Het is te koop bij de Tuinen en heet iets van Zartaq of zo. Ze hebben daar allerlei producten van dit merk en bij mij heeft het erg goed geholpen.
 
Terug
Bovenaan