jeuk....!

Pffff.... hebben jullie ook zo'n last van kriebelige borsten? Die van mij jeuken enorm en weet niet meer wat ik er aan kan doen. Gebruik al borstencreme van Zwitsal en talkpoeder, maar het helpt niet echt.
Iemand nog tips??
groetjes, Rudy

Vervelend, Rudy! Ik heb vooral jeuk aan mijn rug (aaaargh!) en buik, maar dat zijn plaatsen waar je met goed fatsoen nog wel kan krabben in het openbaar! Dat ligt bij je borsten toch net iets anders...

Misschien moet je die Zwitsal even laten staan. Ik weet dat mijn kraamverzorgster mij toen waarschuwde dat veel kinderen er allergisch voor zijn. Misschien maakt de Zwitsal het alleen maar erger. Misschien overgaan op de Hema of Etos. Die hebben van het eigenmerk ook fijne producten. Die van de Etos had ik bij de vorige zwschap (ook veel jeuk) en daar zat iets mentolligs in dat prettig was. Nu heb ik geen Etos in de buurt en ben overgestapt op de Hema, ook prima!

Sterkte!

Groetjes, Kaskes

Haha, en ja, stiekum wil ik op mijn kantoortje (zit alleen) nog wel eens even krabben, maar daarbuiten kan het echt niet..!
Lastig ook op je rug, waar komt dat vandaag dan?

groetjes, Rudy

zwitsal veroorzaakte ook bij mij jeuk
3 weken latenstaan ddarna weer eens geprobeert en weer jeuk
gebruik nu bbb van vsm ook lekker voor de benen helaas wel wat duur

Ik had van Zwitsal ook zo'n jeuk. Er zit veel parfum in, die veroorzaakt de jeuk. Ik vertelde het aan mijn VK en die zei mij meteen met Zwitsal te stoppen en ook met wasverzachter. Ik was daar altijd erg riant mee, het ruikt immers zo lekker.... Sinds ik met allebei die zaken ben gestopt, ben ik niet meer als een aap mezelf aan het krabben. Als vervanging van Zwitsal heb ik Weleda-olie gekocht. HEEEEEERLIJK!! Smeert lekker uit, je ruikt er lekker van en ik heb nog nooit zo'n zachte buik gehad. Ik kan het iedereen aanraden.

groetjes, Loesje

Ik ben ook van de Zwitsal af en dat scheelt een hoop! Wat erg eigenlijk dat zoveel mensen daar last van hebben! Niet zo'n goede beurt van Zwitsal..
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan