jeuk....!

Hé Rudy,

Ik word zo langzamerhand helemaal gek van de jeuk! Over mijn hele leven, rug, benen, nek. Ik heb vorige week bloed laten prikken omdat de vk dacht aan een leverstoornis. Morgen of overmorgen krijg ik de uitslag. Volgens mij kunnen ze er nog niks aan doen als het dat zou zijn, maar goed.

Fijn dat het bij jou wat beter gaat. Ik heb het echt veel gehoord van Zwitsal, terwijl dat altijs wordt aangeprezen als hèt baby-product.

Groetjes, Kaskes

Oh balen zeg... zeker als het een leverstoornis blijkt te zijn en ze er nóg niks aan zouden kunnen doen! Succes met de uitslag in ieder geval.

Zwitsal heeft natuurlijk een geur 'hoog te houden', die is heel herkenbaar, maar levert kennelijk ook veel irritaties op door het toegevoegde parfum. Wat mij betreft jammer maar helaas, geen Zwitsal meer!

groetjes, Rudy

Van die geur van Zwitsal smelt natuurlijk iedere aanstaande moeder ;-)

gisteren hadden ze nog geen uitslag voor me en vandaag ben ik vergeten te bellen (lang leve de hormonen!)... Maandag weten ze het waarschijnlijk wel!

Liefs, Kaskes

En, vandaag niet vergeten te bellen voor de uitslag?

Ik heb ondertussen de druivenpitolie van Kneipp ontdekt. Had 'em al in huis, een keer een setje van olie en bodylotion gewonnen. Het is eigenlijk tegen cellulitis, maar ik dacht "ik probeer het gewoon".. En m'n huid wordt er ook heerlijk zacht van. Heb nog steeds een beetje last van jeuk, maar een stuk minder nu ik geen zwitsal meer gebruik. En voor de buik ben ik ook overgestapt op het etos-spul, nu de zwitsaltube op is.

Dank voor alle tips!
groetjes, Rudy

Fijn Rudy, dat het beter gaat nu!
Ik heb vandaag wel gebeld, maar ze hebben de uitslag nog steeds niet binnen!!! Als het er morgen nog niet is, ga ik echt boos worden. Ik zit nu een halve week met jeuk omdat dat Saltro (zo heet het prikpunt hier) zo traag is. Het lijkt wel bijna of ze het zijn kwijt geraakt!

Ik hoop dat ik morgen meer nieuws hebt

Liefs, K

P.s. Ik smeer elke dag met massage-olie van de Hema, lekker vet, maar toch heb ik nu droge plekken op mijn armen en overal jeuk. Dat is toch raar???

Oh gatver... Saltro, daar heb ik ook geen goede ervaringen mee (ik woon in Utrecht dus ws hebben we het over dezelfde instelling). Heb zelfs een keer een incassobureau aan m'n broek gekregen door hun nav een verkeerd adres. Bij mijn laatste bloedprik ivm de zwangerschap bleek dat adres nog steeds niet veranderd te zijn!
Nou ja, in ieder geval: ik hoop dat de uitslag er dan snel is, geen doen om zo met je jeuk te blijven zitten.
groetjes, Rudy

Hé, jij komt ook uit deze buurt! Ik heb het over dezelfde Saltro, maar dan afdeling de Meern.
Ik heb eindelijk de uitslag, maar ze hebben niets gevonden. Ik heb nu voor donderdag een afspraak bij de huisarts, ik werd vannacht wakker van de jeuk! Daar heb ik echt geen zin in, want daarna moest ik natuurlijk naar de wc en toen werd die kleine ontzettend actief (lekker aan twee kanten tegelijk prikken!), dus het duurde even voor ik weer in slaap kon vallen.
Ik hoop dat ze één of ander zalfje heeft dat ik mag smeren...

Liefs, Kirsten

Hoi Rudy,

Ik heb Cetomacrogol gekregen. Het is een creme en als ik vaak genoeg smeer is,   gaat het een stuk beter! Erg fijn! Het is een supervette creme, dus het smeren is lastig. Maarrrr, dan voelt het gelijk of je toch even krabt, haha!

Hoe is het verder met jou?

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan