jeuk....

Hallo,

Wie herkent dit: mijn onderbenen en buik jeuken zo vreselijk. Vooral op mijn schenen, ik word er helemaal gek van. Heb het net ingesmeerd met bodylotion van Zwitsal, maar het werkt nog niet echt. Zou dit ook een zwangerschapskwaaltje zijn? Heb ook nog oorontsteking, dus echt vrolijk ben ik vandaag niet. Hoop dat ik de kleine vanavond weer even kan voelen. Dat maakt een hoop goed......

Groetjes
hellohello (17 weken 1 dag zwanger van ons 3e wondertje)

Hi,
Ik ken de jeuk, alleen dan niet op m'n benen of buik. Helaas heb ik het soms aan m'n borsten, een beetje gek misschien! :(

Oorontsteking is echt verschrikkelijk irritant, dat kan zoveel pijn doen :(

Sterkte!

Hoi

Ja ik heb soms ook vreselijk jeuk, ga dan meestal ff douchen en smeer me in met dove.
Is soms beter dan zwitsal.
Dove is huidvriendelijk maar wel geschikt voor volwassen huid.

Gr Marielle

Ik heb het ook gehad, op mn benen en ook mn borsten. Ik heb van welleda de masageolie, en de zwangerschapsolie gebruikt.
Als ik in bad ging er een paar druppeltjes in doen. of als ik gedouched had, de nog vochtige huid insmeren.
Door de hormonen veranderd ook je huidtype, bij mij is mijn huid nu heel erg droog geworden en dit helpt bij mij beter dan alle andere smeersels.

Groetjes Pauline (31w5d)

Tja ik herken het helaas ook, alleen dan ook vooral op mijn borsten en mijn buik. Ik gebruik zelf BBBB-creme van VSM, werkt voor mij heel goed... maar ik moet wel eerlijk zijn... hij ruikt niet zo lekker.

Ik heb er ook verschrikkelijk last van.
Ik smeer mijn benen goed in met body-lotion en dan gaat het wel weer even.
Maar een paar uur later begint het weer, om gek van te worden!

Ik heb voor mij het wondermiddel gevonden!
Heb de oorzaak trouwens gezocht in winter en laarzen niet in zwangerschap want ik had het ook tussen mijn zwangerschappen in...

Maar ik kreeg van DA de tip; Balneum lotion tegen jeuk, als ik dat er opsmeer heb ik gegarandeerd geen jeuk meer!! Superspul!!

Beterschap!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan