Jeukende/pijnlijke borsten

Hallo,

Ik heb onlangs een morning afterpil genomen 2/01 en nu heb ik de hele tijd pijnlijke borsten en jeuken die soms ook ook vind ik mijn buik wat opgezwollen maar zijn zwangerschapssymptomen/ testen veel te vroeg, wat doe ik het best?

Alvast bedankt. Ik maak me wat zorgen
 
Gezien je in een eerder topic hebt aangegeven, een condoom gebruikt te hebben. En daarna ook de morning after pil hebt gebruikt. Acht ik de kans dat je zwanger bent astronomisch klein.

Misschien handig om de bijsluiter van de morning after pil te lezen, om te kijken welke bijwerkingen normaal zijn?
 
Gezien je in een eerder topic hebt aangegeven, een condoom gebruikt te hebben. En daarna ook de morning after pil hebt gebruikt. Acht ik de kans dat je zwanger bent astronomisch klein.

Misschien handig om de bijsluiter van de morning after pil te lezen, om te kijken welke bijwerkingen normaal zijn?
Ik heb gisteren een warm bad genomen heb nu wel wat buikpijn en voel me een beetje misselijk maar niet voor te zeggen dat het allarmerend is ofzo, de jeuk en pijnlijke borsten zijn ook wat aan het verdwijnen dus ik denk dat het allemaal te maken had met de morning afterpil, nog een week mijn pil doornemen volgende week en daarna moet ik normaal ongesteld worden, vroeger of een beetje later door de map. Gespannen en pijnlijke borsten zijn bijwerkingen van de map dus ik vermoed dat het daardoor komt.

Bedankt voor je reactie trouwens is lief!
 
Terug
Bovenaan