Jeukende vagina

Hoi meiden,

Ik wilde jullie nog even op het hart drukken zo'n schimmelinfectie zeker te laten behandelen! Candida kan namelijk spruw bij de baby veroorzaken (tijdens de geboorte krijgt de baby dan de schimmel) en van spruw (witte plekjes in het mondje) kun jij weer verschrikkelijke tepelkloven krijgen tijdens de borstvoeding (au!). Dit heb ik in diverse zwangerschapsboeken gelezen...

Altijd bij twijfel naar de huisarts hoor! Heel veel sterkte ermee,
~Hilde

hallo,
ik heb hier ook last van. een week niet dan weer een dag wel!
ik word er ook gek van maar denk idd: het gaat vast weer over!
misschien toch maar ff de dokter bellen als ik dit zo lees!

groetjes martine (26 weken)

hoi hanna,
 wat zei de huisarts? Hopelijk heb je zonder veel moeite medicijnen gekregen!
En voor de andere meiden die er last van hebben: inderdaad belangrijk om dit te behandelen!!
Sterkte ermee,
groetjes mira (sinds 02-01 mama van jaap)

hallo,
Dit is inderdaad een schimmeltje heb ik ook tijden last van gehad tijdens mijn zwangerschap.
Via medicijnen die ik heb gekregen van de dokter is het vanzelf weer over gegaan.
groetjes han

Hoi Mira,

Moet nog steeds naar de ha bellen, maar zie er ook een beetje tegen aan. Ik heb wel een paar keer geprobeerd om te bellen, maar hij heeft maar een uur telefonisch spreekuur, en steeds in gesprek,   en vandaag was de ha vrij, morgen hoop ik hem wel te bereiken! Ik hoop dat ik met simpel een telefoontje medicijnen kan krijgen, en niet met de billen bloot hoef!
Ik heb mijn man gevraagd of hij ook last van jeuk had, en hij zij hier ook af en toe last van te hebben, maar als je er over nadenkt krijg je alleen maar meer jeuk, hij denkt dat het misschien ook wel gewoon tussen de oren zit.
Hoop morgen meer te weten!
Dankjewel voor het meeleven!!

Groetjes Hanna

Hoi Rosalie,
Het is iets heel normaals en zeker wanneer je zwanger bent. Ook ik heb het weleens gehad maar bij mij vooral toen ik met de pil begon. Ik kon gewoon naar de assistente bellen en 's middags medicijnen ophalen bij de apotheek. Zou dus niet langer wachten, dan wordt het ook lastiger om te behandelen (duurt wat langer). Succes!
grts, daantje  

Terug
Bovenaan