Jeukkkkkk grrrrr!!!!!

Hoi,

Kom toch nog eens eventjed wat van mij afschrijven, ben morgen 40 weken zwNger , ik heb sinds twee weken onwijs veel jeuk aan mijn buik en benen. Ik heb mijn buik al helemAal opengebakt en de striemen zijn er alleen maar erger van gewordennn :(( ik kan er geeoon niet van slapen ik loop half naakt rind thuis omdat ik geen kleren kan verdragenn ovh wat een ellende! Ik heb de vk al hierover vertelld , moest mentho gel en poeder proberen maar, totaal geen effect!!!! Ik ben het jeuken spuugzat gewoon!!!! Ik heb het echt gehad met deze zwangerschap nu hoop ik dat ukje niet langer blijft zitten :s hebben jullie hier ervaring mee en tips die wel helpen :(

Liefss xxx
 
Hihi was ff aan het nalezen, sorry voor de typfouten , ik ga ervan uit dat jullie wel begrijpen wat ik wil zeggen als jullie het lezen
Xxx
 
Nou ik ben pas 25wkn maar ik heb op mn borsten, vooral onderkant, opkomende striemen, die jeuken ook zoooo erg, dan heerlijk met de randjes van mn bh die erop drukken... Ik heb alleen geen idee hoe je hier vanaf komt, in jou geval.... Bevallen! Hihi

Succes met de komende tijd en de bevalling natuurlijk!

Liefs kim
 
Hoi Muzeyin,

Jeuk tijdens de zwangerschap kan door hormonen komen, maar het kan (vooral aan het einde van de zwangerschap) ook komen doordat je lever minder goed werkt. Ik zou dat wel even navragen en voor de zekerheid even bloed laten prikken op de leverfuncties.
Ik denk ik waarschuw je toch even omdat ik van 2 gevallen weet dat dit het geval was en dat kan hele grote gevolgen hebben voor het kindje.

Sterkte ermee!

Groeten, Women
 
Hoi lanette creme kan ook werken. Ik vind het alleen niet zo lekker ruiken. Wat Women zegt klopt. Lever, maar ook nieren scheiden afvalstoffen af, als dat anders gaat, dan gaan die afvalstoffen in je huid zitten, wat jeuk veroorzaakt.

sterkte
 
Hoi,

Bedankt voor de reActies dames.

@ kim kon ik maar zelf bepalen wAnner ik beval dan wAs hij er al lang uit , sterkte met je jeuk is echt vervelend :(

@woman ja ik ben daar wel van op de hoogte, de vk weet het ook van de jeuk, ze zei dat als de binnenkant van de handpalm en nog andere lichaamsdelen jeukt dat aanwijst op een verstoorde leverfunctie, ik heb het enkel op buik en mijn benen ik wacht vandaag nog af als het niet betert dan bel ik wel in het weekend maar is echt om gek van te worden :s ik kan geen kleren dragen loop half bloot rond thuis :s

Succes met de zwangerschap liefsss xxx
 
Dat is super vervelend wat ik zelf altijd heerlijk vind om wat sudocreme erop te smeren dan gaat bij mij de jeuk vaak wel weg. Succes!
 
Alice ik dacht daar vandaag even ook aan, om het te proberen maar was toch onzeker, ik mijn kans wAgen je weet maar nooit ik hoop dat het helpt

Liefsss
 
Terug
Bovenaan