Jeukkkkkk grrrrr!!!!!

Hoi,

Ik ben nu 34 wk en ook ik heb al flink last van jeuk. Ik had het bij mijn dochter ook en helaas is er weinig aan te doen. Kleren wassen met neutral, douchen met alleen wat lauw water, goed smeren met bio-oil en wijde kleren dragen. Dit helpt bij mij ik weet niet wat jij eraan doet?

En hoe is je bloeddruk? Jeuk met een hoge bloeddruk kan wijzen op vergiftiging. Ik zou voor de zekerheid toch je vk even bellen.

Succes!
Liefs ciomama
 
Het komt mij bekend voor en ik heb er ook last van gehad. Uiteindelijk is het vrij snel over gegaan met Balneum douche olie en Balneum creme (Kalmerend en Extra Vettend). Allemaal te koop bij Etos.
Ik kreeg de tip van een arts uit het ziekenhuis. VK kende het ook niet, maar het werkt echt super, want nog weken doorlopen met jeuk is echt niet te doen.
Succes!
 
Ik had ook onwijze jeuk, vooral mijn onderbenen.. ik heb ze helenmaal open gekrabt. tot bloedens aan toe.. en het leek wel of het tijdens douchen erger werd.. meer jeukte, ik heb er geen tip voor helaas, na mn bevalling is het meteen weg gegaan. suc6
 
Terug
Bovenaan