JG Beurs

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Even over de JG beurs, heb vandaag op de 50 plus beurs gewerkt, dus heb even de jaarbeurs verkend....maar goed ben er dus achter dat het in HAL 3 en 4 is....dat is dus aan de andere kant. En dichter bij Ingang West, en als je van het station komt kom je binnen bij OOST, daar is een waterval dat was een handig punt om af te spreken, maar dat wordt hem dus niet!

Wat ik me kan herinneren is dat bij Ingang West niet echt iets bijzonders is, waar we kunnen afspreken, op de Garderobe, Kassa en de parkeerkaarten-automaat na. Dus ik denk dat we één persoon moeten aanwijzen als ons ontmoetingspunt.....wie biedt zich aan? Ik ben namelijk totaal niet herkenbaar!

Ik lees het hier wel, en hoe laat we dan afspreken!

Groetjes
Angel

Poeh nu wordt het moeilijk dan, maar misschien kunnen we iets bedenken waarop we elkaar herkennen?? Zoals een bloem, een button met JG erop???

Misschien iemand anders nog ideeen??

XX

Zo'n bordje met zomer2007 erop? Net als bij schiphol....

groetjes Maris

Is het niet handiger om gewoon bij de kassa af te spreken? Ik kom nl. niet met de trein dus niet op het station.
Groetjes van Sonja

Als we sowieso een ongeveer tijd afspreken? Tussen half 10 en 10 uur bijvoorbeeld en dan degene die als eerste er is bij de kassa's gaat staan met een bordje met zomer 2007 erop?

groetjes Maris

Hoi allemaal,

tja beetje moeilijk voor de eerste om met een bordje te gaan staan, hoe weet je dat je de eerste bent?? Staan er dadelijk 4 op een rij!

Kunnen we niet allemaal iets aan de kinderwagen hangen...een ballon ofzo? En dan één iemand aanwijzen als aanspreekpunt, ik vind Kezfan eigenlijk wel een geschikt persoon, ik geloof dat iedereen haar wel herkend en Marissa helemaal, wat vind je er van Linda??

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan