JG Beurs

hahaha, super grappig!!

Zoiezo ben ik waarschijnlijk de enige met man :) Dus daardoor al herkenbaar.
Maar ik denk dat ik inderdaad wel het meest herkenbaar ben, ik zal nog even een foto plaatsen tegen die tijd van Marissa in de buggy, maar zo samen vallen wij wel op ja

hoi dames,

ik ga ook proberen te komen (weet nog steeds niet zeker of het met mijn werk kan), maar hoe laat spreken we dan die vrijdag af?

groetjes,
Tamar & Sarah

hoi dames,

ik ga ook proberen te komen (weet nog steeds niet zeker of het met mijn werk kan), maar hoe laat spreken we dan die vrijdag af?

groetjes,
Tamar & Sarah

Oke dat is vast makkelijk, ons herkenningspunt is bekend, hihi. Marissa en Co !
Nu nog even de tijd, ik las iets over tussen half 10 - 10 uur. Persoonlijk vind ik een half uur speling wel een beetje lang, als je er al om half 10 staat moet je misschien een half uur wachten op de rest
Wat dachten jullie van kwart voor 10 - 10 uur?
(Ik roep maar wat hoor)

groetjes van Sonja

p.s. ik moet ook nog steeds even vrij regelen van mn werk maar dat gaat wel lukken denk ik.

Oja en dan ook nog even op een rijtje wie er allemaal naar beurs gaan op vrijdag:

1. Linda (Kezfan)
2. Angel (Girll1)
3. Saskia (Saskiaenmaik)
4. Mariska (Mariska 1980)
5. Tamar & Sarah (Alphie)
6. Sonja (Sonja 1973)

en in een oud berichtje zag ik dat Karin (Kaatje40) ook mee wil, toch?

dus in totaal zijn er dus 7 vrouwen van het forum, klopt dit dames?

Groetjes van Sonja.

Goed idee van het herkenningspunt! En kwart voor 10/10 uur lijkt mij ook wat beter. Het enige kan zijn dat sommigen met treinverbinding zitten waardoor ze later zijn?
Als we maar weten hoeveel er komen dan moet het goed komen!

groetjes Maris

Hoi Sonja,

Slim van je om een lijstje te maken....zo weten we ook met hoevelen we zijn!! Ennuh de treinverbindingen komen bijna allemaal elke kwartier aan op Utrecht CS, dus dat moet geen probleem zijn, ik zelf ben er om 9,35 op Utrecht CS en het is nog 10 minuutjes lopen....dus dan ben ik precies op tijd! Maar dat moet goed komen...en als we weten hoeveel mensen er komen, dan komt het wel goed!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan