jg gebelt

hee meiden

ik heb net met jg gebelt ivm het k*tforum
werd doorverbonden met iemand anders en je raad t al.... geen reactie , was niet bereikbaar

kon de voicemail inspreken en heb ik dus ook gedaan
heb gezegt dat ze me terug MOET bellen ivm t forum en dat ze deze x wel moet reageren en niet zoals de formulieren maar moet negeren

ben benieuwd of ik reactie krijg

misschien dat jullie ook kunnen bellen zodat ze helemaal gek van ons worden!
tel : 088-5567104
liefs maurilla

Hey, het is inderdaad heel vervelend dat het forum niet werkt zoals zou moeten. De dubbele plaatsing, het soms niet kunnen lezen van de reacties, echt balen.
Maar ik wil wel graag even zeggen dat het vaak allemaal vrijwilligerswerk is, een forum bestieren en bijhouden. Ik weet niet of dat bij JG ook zo is natuurlijk. Maar zelf heb ik vaak (en nog steeds) als vrijwilliger in de redactie gezeten van verschillende tijdschriften en dan doe je je redactiewerk gewoon naast je andere drukke bezigheden. Dan is het wel eens moeilijk als andere mensen veel kritiek hebben over hoe het anders zou moeten. Hoewel ik natuurlijk ook vind dat je altijd moet reageren op de klachten van de gebruikers! Dan weet je een beetje wat er aan wordt gedaan (misschien is het wel een lastig opspoorbaar probleem), nu weten we natuurlijk helemaal níets.
Nou, dat wou ik even gezegd hebben, en verder hoop ik net als iedereen dat de problemen op dit nieuwe forum snel worden opgelost, dat er snel duidelijkheid komt of dit het definitieve forum is of dat er een nieuw forum (ooit) komt, of er mogelijkheden bestaan in de toekomst om foto's te plaatsen, en of er in de toekomst mogelijkheden bestaan om pb-tjes naar iemand te sturen.
Dus: redactie, kom maar op met jullie info!

en als je wel een reactie of een belletje heb gekregen moet je het natuurlijk ook laten weten hahahaha.

sorry, flauw van mij maar moest wel lachen om de reactie van marina.

ik zal voor de verandering oo kweer een mail gaan sturen. ze reageren gewoon niet terug, das toch een slechte zaak!

liefs, do

en als je wel een reactie of een belletje heb gekregen moet je het natuurlijk ook laten weten hahahaha.

sorry, flauw van mij maar moest wel lachen om de reactie van marina.

ik zal voor de verandering oo kweer een mail gaan sturen. ze reageren gewoon niet terug, das toch een slechte zaak!

liefs, do

Misschien "doen sommigen het er wel bij", maar had dan het forum gelaten zoals het was. Want dat was alsnog een stuk beter dan nu.
Het lijkt steeds gekker te worden hier.
Zo'n stom kort antwoord vind ik ook niks. Wordt aan gewerkt.....jaaa tuurlijk...al maanden...
Bellen is misschien wel een goed plan ja.

Terug
Bovenaan