jg gebelt

heb vanmorgen weer gebelt en ben nog nooit zo associaal behandeld aan de telefoon!

kreeg eerst gewoon de redactie aan de lijn maar die wist niet waarheen ik doorverbonden moest worden, dus werd doorverbonden met de receptie
daar kreeg ik me toch een idioot aan de lijn : ja mevrouw van welk blad zoekt u het nr?
ik : ik zoek iemand die gaat over t forum van jonge gezinnen
zij: ja maar van welk blad
ik : geen blad forum jg
zij: zonder naam van blad kan ik niks
en toen hing ze op!!!

ik meteen terug gebelt
kreeg weer iemand van jg aan de lijn weer t verhaal gedaan en gezegt dat we nu eindelijk een fatsoendelijk antwoord willen en niet steeds t standaard verhaal word aan gewerkt

heb nu een mailadres gekregen van iemand die daar werkt en zij zegt te beloven dat de mail snel behandeld word daar zou ze zelf voor zorgen
ben eens benieuwd
misschien dat jullie ook daarheen kunnen/willen mailen: r.braun@jongegezinnen.nl

deze mail heb ik net gestuurd:

hallo

hoop dat ik op deze mail wel een reactie krijg

ik zit al enige tijden op het forum van jg met veel plezier

maar sinds er sinds vorig jaar aan t nieuwe forum "gewerkt"word hebben we niks anders dan problemen

zo worden bijna alle berichten , nieuwe topics en de reacties erop minimaal 2 x geplaatst

we kunnen heel vaak de geplaatste reacties niet lezen alleen het eerste bericht van het topic

vaak word een bericht helemaal niet geplaatst en ben je de tekst kwijt waardoor je opnieuw moet beginnen

en het is alleens voorgekomen dat het forum ineens verhuist is waardoor je je onnozel zoekt waar hij nu weer tussen staat

het typvak voor een nieuw topic is erg klein en onoverzichtelijk om iets in te typen

er kunnen nog steeds geen foto's geplaatst worden

de meest recente topics/reacties staan nog steeds niet bovenaan

al met al is het echt niet leuk meer op deze manier

we blijven komen omdat we zo'n hechte club zijn

ik ben btw van de mammaclub voorjaar 2008

er zijn al heel veel mails gestuurd zowel rechtstreeks als via het contactformulier en we krijgen amper antwoord

als we al antwoord krijgen is het altijd hetzelfde : er word aan gewerkt

hier hebben wij dus helemaal niks aan omdat het vorig jaar zomer al beloofd was dat het goed zou werken

inmiddels zijn we een jaar verder en word t steeds gekker op t forum

waarom is dat zo? waarom word ons vanalles beloofd ( staat notabene op t forum zelfs ) en word er niks nagekomen

geef eens een fatsoendelijk antwoord op onze vragen en dan het liefste op t forum waar wij zo graag opzitten dus bij de voorjaarsmamma 2008 mammaclub

ik/wij smeken bijna : geef gehoor aan onze noodkreet!!!!!!!!!!!!!!!

mvg

maurilla sanders

Nou Maurilla, ff afwachten of je hier een reactie op krijg,, idd het standaard daar wordt aan gewerkt kunnen we ook niks meer mee.
En anders na het weekend allemaal een mailtje sturen, misschien kunnen we 1mail aanmaken op een nieuw topic en die allemaal kopieren in een mail, krijgen ze tig x dezelfde!! van allemaal andere mensen.

Gr MJ

Nou Maurilla, ff afwachten of je hier een reactie op krijg,, idd het standaard daar wordt aan gewerkt kunnen we ook niks meer mee.
En anders na het weekend allemaal een mailtje sturen, misschien kunnen we 1mail aanmaken op een nieuw topic en die allemaal kopieren in een mail, krijgen ze tig x dezelfde!! van allemaal andere mensen.

Gr MJ

Terug
Bovenaan