@JGmom05

Het begint hier een beetje flauw te worden. Dit is toch een forum om over je kinderen te praten en elkaar tips te geven? Daar horen ook kleertjes bij en dus de bijbehorende sites. Ik vind dit, net als de ingreep van van de week, weer erg kinderachtig. Lang leve MSN waar we met elkaar kunnen praten zonder dit soort belachelijke ingerepen. Fijn dat je de moeite hebt genomen een tekst aan te passen die storend was voor sommige mensen maar je gaat nu wel erg ver. Zou trouwens leuk zijn als je je een keer voorsteld zodat we weten wie je bent, helemaal als je hier ook meeleest op een plek waar wij van alles over onze kinderen vertellen en ook foto's plaatsen. Zou fijn zijn om te weten wie er mee kijkt. Ik hoop dat we in de toekomst gewoon onze gang kunnen gaan, zeker omdat we (op een kleine uitzondering af en toe als de gemoederen wat oplopen) een hele fijne groep hebben die met respect elkaar benaderd. Dat er niet gescholden mag worden snap ik, en vind ik ook een goede regel, maar dat gebeurd hier dus ook nooit. Jullie gaan momenteel wel heel erg ver en ik zou het fijner vinden als jullie al die energie zouden willen steken in het een keer in de lucht houden van de site.

Linda

Hoi Linda,

Ik kan je op dit punt alleen maar zeggen dat ik de regels niet heb verzonnen en dat het gewoon niet mag. Ik heb op dit punt geen keus en moet het topic dan ook sluiten.

Over het voorstellen gesproken,  ik mag me hier niet bekend maken.
Ik ben dus alleen Jgmom05 waar je je vragen aan kan stellen.

Groetjes,

JGmom05

Dan ben jij ook degene die de wensen van forumbezoekers kenbaar kan maken bij JG, het zou fijn zijn als je namens mij aan wil kaarten dat praten over kinderkleding en bijbehorende sites nu eenmaal een onderdeel is van het moeder zijn en dat de regel erg raar is. Ik hoop dat je dan ook een verzoek wilt plaatsen bij hen om deze regel op te heffen

Hoi Linda,

Dat klopt inderdaad dat ik dat kenbaar kan maken en dat zal ik ook doen.
Ik zal ze een mail sturen maar het kan even duren voor daar antwoord op is gegeven.
Zodra dat antwoordt er is zal ik dat hier plaatsen.

Groetjes,

JGmom05

Hoi Sasjeroen,

Ik snap dat het frustrerend is maar aan dat deel van het forum kan ik weinig doen.
Alleen de jgmom waarschuwen die daar verantwoordelijk voor is.

Groetjes,

JGmom05

Hoi Linda,

Ik heb net een antwoordt gekregen over het reclame maken en daar kan ik je het volgende over vertellen.
Eigenlijk mag het gewoon niet.

Maar....
Ik vind dat als je ergens wat leuks ziet dat je dat ook best kan melden.
Dat vonden ze op de redactie ook. Dus.. het volgende.
Reclame maken mag dus maar tot op zekere hoogte. Je mag geen reclame maken voor je eigen product, site, enzovoort en het mag niet in de koptekst komen te staan.
Lijkt me vrij duidelijk allemaal!

Groetjes

JGmom05

Hallo,

Ik lees hier nu een week of wat mee, en ik moet even wat kwijt.  Ik run zelf een website met forum en het is echt ontzettend moeilijk, zo niet onmogelijk,  om het iedereen naar de zin te maken.  Admins en moderators  doen allemaal (vaak onbetaald!) hun best. Ik begrijp dat de leden hier al enige jaren dankbaar gebruik maken van dit forum, is het dan nodig om  zo'n toestanden te maken als er ingegrepen wordt?

Dit is  de officiele website van Jonge Gezinnen en het is voor hen nu eenmaal verboden om reclame te maken, dat is de wet. Als dit een onofficiele website was geweest dan was het wat makkelijker geweest om een oogje toe te knijpen. Maar dan nog kan een website uit de lucht worden gehaald als de wet wordt overschreden.

Overal zie ik ineens  flauwe grappen over de regels ("pas op hoor, dit is reclame! Hahaha")  en er stapt zelfs iemand officieel op omdat "er een schooljuf bezig is". Is dit de dank voor al het werk dat deze mensen aan deze website hebben?  

Ze tonen nu coulantie naar de leden, accepteer dat dan en wees blij dat er een forum is waar je lief en leed kan delen.  Jullie waren er lang erg gelukkig mee, laat dat dan eens zien en werk mee  zonder meteen te gaan lopen klagen.

Over en uit!

hoi hoi

ik heb een beetje bij gelezen
en heb een vraag:

waarom komen jullie er NU ineens mee .
bedoel er wordt wel vaker dingen vernoemd of gezegt

hema en h&m enz. en site
nog nooit wat over gehoort
waarom nu ineens wel dan??

en als ik soms lees hoe het op andere forums hier bij jg er op los gaat tegen elkaar dnek ik wel eens NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

of onfrisse figuren die reclame maken voor hun zelfs en vrouwen benaderen voor guren dingen en dat staat er dan weken op??

maar goed regels zijn regels , alleen kun je die zelf invullen zolas je wilt he

Terug
Bovenaan