Het begint hier een beetje flauw te worden. Dit is toch een forum om over je kinderen te praten en elkaar tips te geven? Daar horen ook kleertjes bij en dus de bijbehorende sites. Ik vind dit, net als de ingreep van van de week, weer erg kinderachtig. Lang leve MSN waar we met elkaar kunnen praten zonder dit soort belachelijke ingerepen. Fijn dat je de moeite hebt genomen een tekst aan te passen die storend was voor sommige mensen maar je gaat nu wel erg ver. Zou trouwens leuk zijn als je je een keer voorsteld zodat we weten wie je bent, helemaal als je hier ook meeleest op een plek waar wij van alles over onze kinderen vertellen en ook foto's plaatsen. Zou fijn zijn om te weten wie er mee kijkt. Ik hoop dat we in de toekomst gewoon onze gang kunnen gaan, zeker omdat we (op een kleine uitzondering af en toe als de gemoederen wat oplopen) een hele fijne groep hebben die met respect elkaar benaderd. Dat er niet gescholden mag worden snap ik, en vind ik ook een goede regel, maar dat gebeurd hier dus ook nooit. Jullie gaan momenteel wel heel erg ver en ik zou het fijner vinden als jullie al die energie zouden willen steken in het een keer in de lucht houden van de site.
Linda
Linda