@JGmom05

Hoi Moekje,

Eerder was er weinig aan te passen enzovoort omdat   ik ook veel door de vingers zie. En omdat de koptekst zo duidelijk was met reclame heb ik dat topic gesloten maar wel met de redactie overlegd. En ook geregeld dat er dus wel in beperkte mate reclame mag maken. Het kan aan mij liggen maar ik doe mijn best voor jullie! Ik vind het alleen jammer dat dat niet echt geaccepteerd word.

En het is niet de eerste keer dat ik dingen aanpas en/of sluit. Er wordt alleen nu een probleem van gemaakt!
Zoals in de reactie van de mevrouw boven jou te lezen is (weet de naam even niet meer sorry) is het moderator zijn van een forum vrijwillig werk en is het inderdaad onbetaald.
Ik heb hier zelf voor gekozen maar op deze manier vind ik het ook niet leuk.

Verder hoop ik dat jullie hier gewoon lekker blijven forummen en dat het voor mij bij lezen blijft.

Groetjes,

JGmom05

JGmom05 maak je alsjeblieft  niet druk om dat geklaag hier. Vele mensen zijn nog steeds hartstikke enthousiast. Het hoort erbij, degene die de beslissingen moet nemen is nou eenmaal niet populair. Behalve dan als klagende mensen hun zin krijgen, dan ben je de heldin.

Blijf lachen en relax. Komt wel weer goed hoor.

Groetjes van een andere admin en moderator die PRECIES weet hoe het voelt... jammer dat mensen daar nooit bij stilstaan. Pas als de website uit de lucht is, realiseren ze zich hoeveel ze eraan te danken hebben. Zonde hoor.

Terug
Bovenaan