Jiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hoi Tomaatje,

Van harte proficiat. Als dat een wens van je was, is het natuurlijk helemaal fantastisch dat ie ook is uitgekomen. Geniet van je zwangerschap.

Bedenk je wel dat het verschil tussen 1  of 2 kindjes erg groot is of in ieder geval kan zijn. Zeker niet minder leuk hoor, maar wel een stukje heftiger, vooral als de nachtrusten langdurig verstoord zijn en de oudste al vrij vroeg besluit zijn middagdutje af te schaffen, zoals bij ons het geval was, hahahaha. Maar goed ze noemen het niet voor niets de 'tropenjaren'!! Tussen Merijn en Siebe zit iets meer dan 2 jaar verschil (juni 2004 en juli 2006) en ik heb natuurlijk de pech dat ik er alleen voor sta, maar zonder dat is het verschil groter dan ik me vantevoren had bedacht. Maar ook wel weer erg mooi om twee kerngezonde jochies te mogen groot brengen!!

Nogmaals, geniet van je zwangerschap en van je kleine uk natuurlijk.

Groetjes Fonske.

Gefeliciteerd...

Hier wachten we nog even maar het lijkt me wel weer geweldig om die maanden mee te maken...het schoppen van je kleine.. je buik laten zien..

Ik hoop dat je een geweldige en gezonde zwangerschap hebt!

Ik moet er niet aan denken hoor voolopig. Maar voor jouw heeeel erg gefeliciteerd!!! Leuk voor je hoor!!

Groetjes danielle
mv Davidjan (31-10-2004) en Aniek (07-08-2006)

Terug
Bovenaan