jip of janneke

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ik lach me een breuk hiero! de een is nog meer dan de ander bezig om elkaars reactie af te zeiken. Gezellig hoor dames, noem je kinderen gewoon zoals je zelf wil (twijfel eerlijk gezegd of het echt een serieuze vraag was maar toe maar) en tuurlijk mag je onze meningen vragen maar dan krijg je wel dit geleuter ha ha ha. Succes Groetjes Esther.

hahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
ik lach me helemaal een breuk hiero, jullie zijn alleen maar bezig om elkaar af te troefen met afzeiken, laten we het een beetje gezellig houden dames! Oke ik weet ook niet zeker of het een serieuze vraag was maar toe maar iedereen is hier vrij om hun mening te geven of vragen te stellen maar noem gewoon je kind zoals jij het wilt noemen en laat je daarin niet te veel meeslepen met meningen van ons daar heb je toch niks aan. Succes Groetjes Esther.

Je kan de 1 hoop noemen en de ander stront of de 1 kloot en de ander zak.Leef je lekker uit zou ik zo zeggen,maar Jip en Janneke dat zijn wel erge trutterige namen hoor.Of ben jezelf ook zo'n trut hola<ook leuke naam.

Terug
Bovenaan