Jippie!! 15 weken zwanger!!

Sorry ben even heel blij! Ben vandaag 15 weken zwanger en ga steeds meer de kleine uk voelen.
Zo'n blobje hahahaha
Heb m'n energie weer terug, en wordt al echt een dikkertje dap! hihihi
Ik kan wel de hele dag dansen! pompompom hihihi

Gefeliciteerd!!! Ook ik ben vandaag 15 weken!! Heel af en toe voel ik een klein blobje en mijn energie begint ook echt terug te komen. Nog maar 1 x per week ben ik duizelig! Ben 3 kilo aangekomen en voel me super mooi!

Geniet ervan!!! In gedachte dans ik met je mee :)

Heerlijk gevoel he dat "geplop"! Ik ben nu 12 weken en 3 dagen zwanger, morgen de uitslag van de combinatietest en een echo voor de nekplooimeting, daarna kan ik het ook eindelijk van de daken schreeuwen!! Ben zo benieuwd hoe mensen reageren!

En fijn dat je je energie alweer terug hebt! Hier nog niet helaas!!

Liefs

@bibi85 lekker he... ik vind het aardig snel gaan.
Ik ben nog niks aangekomen, maar wel een hele boel dikker hahaha. Ik blijf hangen op de 73.9 kg. Ik vind het prima haha, als de kleine maar blijft groeien.

@Baby09 spannend hoor al die echo's. Ik ga heel hard voor je duimen dat het verder goed is.!

Nou die kilo's zijn welkom hoor. Woog altijd 64 kilo, door omstandigheden 4 kilo afgevallen afgelopen herfst en nu dus weer 3 kilo erbij :)

Ik vind het ok redelijk snel gaan nu! Vooral omdat we over 2 weken het geslacht weten!

Het gaat allemaal sneller dan je denkt, werd me al verteld toen ik net zwanger was en dat merk ik zelf ook wel goed. Ook hier staat de buik op ontploffen, vraag me soms af hoe dat verder moet gaan als het in zo'n rap tempo blijft gaan! Wat de vrolijkheid betreft verschilt dat per dag... is nu een beetje aan het terugkomen geloof ik na 2 depri dagen :)
Dacht ongeveer 3 weken geleden trouwens ook al zo nu en dan de kleine te voelen, maar dat is de laatste tijd toch wel weer weg... vreemd! Maar de uk doet het gewoon goed, en de echo zei dat de moederkoek aan de voorkant ligt dus dat zou het ook wel verklaren waarom ik toch niks voel. Al voel ik het wel als de uk erg druk is, lijkt soms wel oorlog in m'n baarmoeder om het maar zo uit te drukken. En oja, kan nog steeds aan m'n buik zien aan welke kant het steeds ligt. Zo had ik vanmiddag ook weer links in het midden een bult zitten... Lijkt wel of dat steeds meer te zien is, erg apart! Lekker allemaal van genieten, ook nog eens het zonnetje erbij... heeeeeeerlijk!

Terug
Bovenaan