Het gaat allemaal sneller dan je denkt, werd me al verteld toen ik net zwanger was en dat merk ik zelf ook wel goed. Ook hier staat de buik op ontploffen, vraag me soms af hoe dat verder moet gaan als het in zo'n rap tempo blijft gaan! Wat de vrolijkheid betreft verschilt dat per dag... is nu een beetje aan het terugkomen geloof ik na 2 depri dagen 🙂
Dacht ongeveer 3 weken geleden trouwens ook al zo nu en dan de kleine te voelen, maar dat is de laatste tijd toch wel weer weg... vreemd! Maar de uk doet het gewoon goed, en de echo zei dat de moederkoek aan de voorkant ligt dus dat zou het ook wel verklaren waarom ik toch niks voel. Al voel ik het wel als de uk erg druk is, lijkt soms wel oorlog in m'n baarmoeder om het maar zo uit te drukken. En oja, kan nog steeds aan m'n buik zien aan welke kant het steeds ligt. Zo had ik vanmiddag ook weer links in het midden een bult zitten... Lijkt wel of dat steeds meer te zien is, erg apart! Lekker allemaal van genieten, ook nog eens het zonnetje erbij... heeeeeeerlijk!