Jippie!! (auditie)

Wauw, gefeliciteerd zeg! Heel veel succes tijdens de 7 uitvoeringen.
Maar jij wel liever dan ik. Laat mij er maar voor staan, maar liever geen solo's zingen.
Ben benieuwd naar je DVD fragment.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

P.S. Wat goed trouwens dat er oppasdienst is. Bij ons zijn de kerstavond en oudejaarsavonddienst zonder oppas. Dus hier gaat één van ons.

wouwie!!! super! onze eigen gospel Nelleke! ik vind het helemaal super voor je!

wow leuk hoor! ik heb laatst zelf bij een koor gekeken en eigenlijk lijkt me het superleuk, maar vind het zo eng... nou kan ik ook niet zuiver zingen hoor dus solo zal het nooit worden, maar het lijkt me heel gaaf

enjoy!

en als er wat op het forum komt, ga ik er zeker van genieten!

liefs Jenneke

Zo Nelleke, wat stoer van je zeg! Ik vind in een koor zingen al knap, maar solo daar neem ik helemaal mijn petje voor af hoor!
Ik heb zelf 4 jaar lang karaoke gepresenteerd in een karaoke-café en zong daar met iedereen mee om ze op weg te helpen (want niemand durfde te zingen), maar alleeen zingen? NO WAY!!!!! Dat durf ik nog steeds niet hoor!

Groetjes van Cissy

Dat is gaaf!!!

Het lijkt me zó waanzinnig als je goed kunt zingen!! Een ongelooflijke kick als je de mensen er mee kunt betoveren..

Heel veel succes!

Esmé mv Kay

Oh wat spannend zeg!
Ik vind het wel heel knap van je! Het lijkt me heel erg gaaf als je zo mooi kan zingen dat je de mensen kippenvel kan bezorgen! Ben eigenlijk wel benieuwd! Succes!!
Liefs Esther

Tuurlijk lezen we dit wel !

Super leuk zeg. Dus gefeliciteerd. Lijkt mij best wel spannend voor zoveel mensen zingen.

liefs Pauline mv kasper

Hee, ik zie het nu pas!
Wat goed gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik kan helaas niet komen kijken, maar ik wens je wel heeeeeeeeeeel veel succes!
Wat ga je zingen??

Liefs Annet
(we moeten nodig weer eens afspreken trouwens...)

Terug
Bovenaan