Jippie, gelukt!! Hele pagina vol!

heh, wat nou toch jammer, zal ik m even weer uppen? dan hebben de dames van voorjaar 2007 weer iets te doen hihihihi.

mama van Rêve

neeeee hoeft niet geupt te worden. Das zonde.
Heb het gezien en het is om te

Leuke topics here we come!

He Nessie,

Ja, ik heb het wel per ongeluk geplaatst! Mensen die mij langer kennen hier, weten dat ik absoluut geen ruziezoeker ben!

Laten we er nu maar over ophouden!

Gr. Marieke

Hoi hoi,

Ik heb het hele gebeuren net gelezen en ben het wel met Nelleke eens.Ik vind het ook moeilijk als je ergens op reageert of een nieuw topic opent om dan de goeie sfeer te krijgen in het verhaaltje dat je wilt vertellen.Iedereen vat het toch weer anders op en ik denk dat je dat altijd in je achterhoofd moet houden als je alle reacties leest.Dan heb ik wat ik wil vertellen hartstikke leuk in mijn hoofd zitten en dan komt het er toch niet uit zoals ik het wil hebben.Zoals dit,ook weer veel te veel woorden,hahahaha..

Groetjes Kitty en Tess.

Kitty bij jou geschreven stukjes zie ik je gewoon helemaal voor me en hoor ik je sommige dingen gewoon zeggen.
Volgens mij kun je amper echt boos zijn. hihi
Je hebt gewoon een lief accentje enzo (nou ja genoeg geslijmd haha)
Nee hoor ik meen het

En inderdaad we moeten dit maar laten rusten, want niemand wordt er gelukkiger van en oplossen is geloof ik geen optie.
Marieke laat het maar vallen

Pauline

Ben ook al hard op weg met antwoorden. Ben geloof ik de enigste hier op dit moment...

Terug
Bovenaan