jippie heeeel goed nieuws !!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi, dames ik kan het wel van de daken schreeuwen!!!!!

We zijn vandaag bij de gyn geweest omdat we na 1 jaar en bbz maar niet wilde lukken , toen na test het zaad slecht bleek storten onze wereld in.... ik heb al 2 kinderen uit vorig huwlijk en wil zo graag nog een kindje met de man van m'n leven!!!

Nou, het goede nieuws is dat we helemaal niet het medisch circuit inhoeven.... er ruipt bij mij een goed ei dat maandg gaat springen zegt ie dat word dus lekker klussen... en toen hij een uitstrijkje   maakte en onder de microscoop keek , krieoelde daar enorm veel goed bewegende sperma cellen trewijl we 2 dagen geleden voor het laatsts hadden geklust!!!!!!

Er is dus niets mis met het zaad ze zijn nog super levendig na 2 dagen , top he!!!!
Ik moet na mijn ei wel bloed laten prikken en mocht ik toch weer ongie worden dan krijg is een hsg onderzoek om te kijken of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn na bbz operatie.

Maar we geloven er weer in!!!!! we gaan deze maand gewoon lekker zwanger worden!!!!
En jullie ook !!!

Nou meiden ik hou jullie op de hoogte , knuffel van daan!!
ps als linnepinne dit leest hoe gaat het met je ???alles rustig???

Wat een goed nieuws!!!!!!!Hehe, dat had je wel nodig.
Gefeliciteerd!!!!! Nou de volgende stap. Leef met je mee en we duimen

Hallo Daan,

In 1 woord grandioos!!! Beter nieuws had je niet kunnen krijgen. Wanneer is je volgende NOD? We leven allemaal met je mee. En ik hoop dat je nu snle zwanger bent.
Misschien is het nu snel raak nu je zo opgelucht bent.

Liefs Nathalie

Hé Daan,

Wat is dát goed nieuws zeg! Hoera! En ja, deze maand gaat het gewoon lukken. Ik duim extra voor je en zit samen met je in spanning - ik heb mijn NOD vlak voor de jouwe!
Hé meissie, dit wordt gewoon onze maand!!!

Knuffel van Tess

Ja meiden super he lief weer jullie recties, en tess mijn nod   is 9 julie en de jouwe ?
Ook flink aan het klussen om de dag he , gyn zei zo mooi ... om de dag of om de twee dagen is prima, je word er echt niet sneller zwanger door om het 3 keer per te dag te doen hoor!!!!!
En we hebben het zelf door de microscoop gezien , na 2 dagen leven en zwemmen ze er nog in volle glorie ....

ik zal ook voor je duimen.

dikke knuffel Daan

Haihai!

De mijne heb ik zo'n beetje op de 8e. Door onregelmatigheid is het niet duidelijk, het is voor het eerst sinds ik mij kan heugen dat ik zo'n nauwkeurige inschatting kan maken. Ik ben ook erg benieuwd of het goed is! Al ben ik uiteraard liever zwanger!!! Leuk om zo gelijk op te gaan!

Lijkt me wonderlijk om ze zo te zien zwemmen. Ik heb wel filmpjes gezien enzo, maar het is toch heel wat anders als het je eigen lichaam betreft en de zaadjes van jouw man! Overigens een mooie opmerking van jouw gyn, dat je niet sneller zwanger wordt als je het 3x per dag doet ! Ja, om de dag vind ik ook wel mooi. Als je 1 dag later meteen al weer aan de klus gaat, is de kwaliteit toch ook minder. Bovendien moet het ook wel leuk blijven en niet een klus die geklaard moet worden vind ik. In mijn beleving wordt anders de kans ook kleiner dat het lukt.

Dus heel veel plezier met klussen en we houden elkaar op de hoogte de komende NOD!

Knuffel,
Tess        

He Tess!

Hte was inderdaad heel bijzonder om zo die potentiele kindjes te zien zwemmen!!!!
Leuk dat we gelijk opgaan , dat schept ook een extra band he !
Wij vinden ook dat het klussen leuk moet blijven , kijk een moetje is het nooit als je van elkaar houd maar als het niet spontaan kan dan moet je het niet forseren... voelt niet goed , gelukkig is dat bij ons nooit het geval.... hihi, altijd wel in de mood!!!!

Ik zou het leuk vinden om wat meer over je te wten , leefdtijd en zo en hoelang je al bezig bent.... het is zo druk op het forum dat ik het niet meer zo bijhou wie wie is. Ik hoor het wel als jij het leuk vind , kunnen we anders msm;en

liefs daan

Ik ben nog maar een jonkie op dit gebied. De eerste ronde was eigenlijk niet helemaal een echte ronde, maar een verrassing die helaas niet doorging (waarschijnlijk mk volgens ha). We wilden sowieso erg graag kinderen, dus was erg jammer. Wel de smaak te pakken, nu dus in ronde 2. Ben 32 en dit zal onze eerste zijn. Gezien mijn kinderwens was ik toch nog verbaasd en overweldigd door hoe graag ik dit blijk te willen! Het lijkt wel of er een orkaan is losgebarsten ofzo!!!! Ik baal dan ook heel erg mee met iedereen die na zoveel moeite nog steeds niet goed zwanger is. Ik kan het me zo voorstellen!

Sowieso opvallend dat er zoveel mensen rondlopen die heel gemakkelijk denken over kinderen krijgen. Die 'neem' je, denken ze dan. Of ze denken helemaal niet. Ik gun het  hen net zo hard, maar zou ze wel willen toeschreeuwen wat een wonder het is! Willen uitleggen hoe alles in zijn werk gaat en hen duidelijk maken hoe bijzonder dat is! Ik weet wel dat er een zekere vanzelfsprekendheid zit in kinderen krijgen, voortplanting enzo, de mens is daarop geen uitzondering. Meestal gaat het gelukkig ook goed. Maar dát is nou juist zo'n wonder!

Tja, ik zou hier uren over door kunnen gaan, maar kan er dan ook niet over uit! Ben jij al lang bezig? Als ik het me goed herinner heb je al twee kinderen uit een vorige relatie toch? Het  lukt mij ook niet om alles bij te benen, zoveel mensen hier en zoveel verhalen. En om dan ook alles te onthouden.... Maar we kunnen het toch altijd even vragen hoe het ook alweer was...

Liefs,
Tess        

Ps. Msn-en doe ik eigenlijk niet....

Terug
Bovenaan