jippie heeeel goed nieuws !!!!!!!!!!!

Wat een oen ben ik joh, het staat nota bene allemaal hierboven! Mijn geheugen gaat er echt niet op voorruit! Sorry....

Maar het duimen is gemeend hoor!!

Liefs,
Tess

hoi   , ik heb inderdaad 2 meiden van 2 en 4 uit een vorig huwelijk en we zijn nu 1 jaar bezig voor nummer drie , heb een half jaar geleden een bbz gehad moest met spoed onder het mes... heb ik het best lang moeilijk mee gehad. Ik ben 33 jaar een jaartje jonger als jij dus. Bij de eerst wa sik na 6 mnd zwanger en de tweede was een ongelukje , op vakantie ( laatste poging om relatie te redden) aan diaree geweest en een keer gevreen en na dus al bijna 10 weken zwanger te blijken zijn kwam de huisarts erachte ivm blaasontsteking dat ik zwanger was!!! lag toen al in scheiding! Ik heb toen heel erg getweifled maar kon het mezelf niet vergeven om dit leven te beindigen. En heb  er nu een heerlijke dochter bij die goud waard is !!!En heb mijn nieuwe man leren kennen toen ik dacht dat ik voor altijd alleenstaande moeder zou blijven...Het was voor mij moeilijk te geloven dat een vrijgezelle knappe lieve man een relatie wilde beginnen met een hoogzwangere nog niet gescheide vroeuw , maar ware leifde bestaat dus echt!!!!!

Hte mooiste kado ,voor mijn gevoel , wat ik hem kan geven naast d liefde is een wondertje van ons samen.... Ik wwet hoeveel dat voor hem betekend.

Nou weer genoeg over mezelf ... ben je weer op de hoogte  
liefs daan  

Terug
Bovenaan