Jippie!!! We krijgen een meisje!!!!

Hee leuk een meid!
Dan voel je je straks wel rijk met een zoon en dochter.
Enne niet teveel naar de roze spulletjes kijken haha.
Geniet maar lekker van het nieuws, mag je omgeving het ook weten of hou je het geheim?

Marinally en maartje, wij willen ook niet weten..
Bij de eerste wel gedaan en nu willen we het als een verrassing houden.

Leuk!!!!
Wij willen het ook (weer) weten hoor. Ten eerste zijn we daar veel te nieuwsgierig voor en ten tweede ben ik erg praktisch aangelegd ;)

Wat leuk joh, een meisje.
Wij hebben drie jongens en één meisje. Ik weet nog niet of ik wil weten of we een jongetje of een meisje krijgen. Gelukkig hebben we nog eventjes de tijd. Ik ben pas helemaal aan het einde van maart uitgerekend. Ik ben nu 13w3d zwanger.
Een pretecho lijkt me wel erg leuk. Ik vind het jammer dat we geen pretecho van Xiano hebben, dan had ik hem ook nog in leven kunnen zien.

Petra

Ow wat leuk eerst een jongen en nu een meid...

Wij willen het ook weten en ik kan eerlijk gezegt niet wachten tot t zover is...(Ook of alles wel goed is natuurlijk, dat staat voorop) Als het goed is weten we het 2 nov. spannend... We hebben al een meisje maar heb nu eerlijk gezegt helemaal geen voorkeur... mijn man zou wel graag stiekem nu een zoontje willen maar zou niet teleurgesteld zijn als t weer een meid is... zijn voor en nadelen aan hahah..
Nu hebben we al een zolder vol rose... en dan moeten we dadelijk helemaal omschakelijk naar blauw.. (lijkt me ook wel weer leuk eigenlijk...) ach we wachten af!!!

Geniet er van C79 en winkelze...

Groetjes Joyce

Ow Petra Lees nu je bericht wat erg voor je... Had je dat wel bij de andere kinderen gedaan de pretecho? En toevallig niet bij Xiano? (mooie naam trouwens)

Dat zet me wel aan t denken... eigenlijk ineens...!!!
Twijfelde of ik weer zoveel geld uit wilde geven voor een pretecho had ik bij eerste wel gedaan....
Maar idd mocht het mis gaan dan heb je hem toch nog rond zien bewegen ja...
Je hebt mn twijfel voor de pretecho in 1 klap weg genomen ik ga t doen!!!!

Sterkte!

Terug
Bovenaan