JIPPIE!!!!!!!!! ZWANGER!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Kon vanmorgen niet wachten met testen, had zoveel kwaaltjes.....

EN Jahoe!!!! zwanger!!!!!!!!!!!!!!

Moet morgen naar de huisarts. Die denkt dat ik toch een weekje verder ben, en dat ik dus een cyclus heb gehad van 28 dagen ipv 35..... Dus zullen ze wel bloed gaan prikken ofzo...

maar bij deze voor jullie de glitter:

**************** ++++++++++++++++++ ***********************

liefs gridje

Hopelijk wordt het nu wel geplaatst...
GEFELICITEERD!!!!

Ben benieuwd wat de HA zegt!!
Hoeveelste ronde was je eigenlijk?
En heb je al kids???
Ik heb donderdag NOD....

Nou geniet van dit heerlijke gevoel!

Liefs, Kiki

GEFELICITEEEEEEEEERRD!!!!! wat super zeg. In welke ronde ben je zwanger geworden? Als ik het goed begrijp heb jij meestal een cyclus van 35 dagen maar nu heb je op dag 28 getest klopt dat?

ow ja ik heb de glitters opgevangen hopelijk brengen ze mijn in deze ronde 6 geluk.

liefs linda

Heej Gridje

Wat lees ik nou.................?
SUPER GEWELDIG VOOR JULLIE!!!
Van harte gefeliciteerd meisje! Geniet ervan, ik hoop dat ik je snel kan volgen naar het volgende forum!

Liefs Muizeke

He Meis, GEFELICITEERD !!!  wat klinkt je verhaal hoopvol...

Ik hoop je snel te mogen vergezellen op het nov forum. Ik hoop ook zo ontzettend dat ik ook stiekem mijn 28-daagse cyclus heb behouden en gewoon een laat ei had hihi.
Geniet ervan!!!!

X Miranda

Hoi lady's

Dit was ronde 2 voor ons, voor het 1e kindje....

ik heb op dag 32 getest.   Mijn vorige cyclus was 35 dagen.. Met mijn mirena werd ik eigelijk altijd om de 28 dagen 1 dag ongi.....

Ik had ook op dag 28 getest toen was het nog negatief....

Dus als ik uit mag gaan van 35 dagen, ben ik uitgerekent op 1 december... anders eind november. Morgen weet ik meer denk ik. De huisarts zal me vast meer kunnen vertellen of ik 3,5 of 4,5 week zwanger ben. Maar dat maakt me eigenlijk niet uit zwanger is zwanger!!!!!

liefs gridje

Hé hallo Gridje,

Wat een SUPERgeweldig nieuws zeg !!!

Geniet er maar lekker van.

Wie weet zwanger ik straks lekker met je mee (nu dag 25, nog geen kwaaltjes te bekennen, maar vorige cyclus duurde ook 33 dagen, dus nog hoop).

Veel liefs,

Twinkel3  (1e kindje, tweede ronde)

Terug
Bovenaan